Στέβια Θεωρείται η ζάχαρη του μέλλοντος και όχι άδικα, αφού είναι 100% φυσικό προϊόν, έχει υπέροχη γεύση, είναι 200 φορές πιο γλυκιά από τη ζάχαρη κα δεν έχει καθόλου θερμίδες.

Μούρα Γκότζι Μόνο μία κουταλιά της σούπας την ημέρα μας δίνει τις βιταμίνες, τα αντιοξειδωτικά και τα ιχνοστοιχεία που έχουμε ανάγκη, ενώ ταυτόπχρονα αυξάνουμε τη φυσική άμυνα του οργανισμούΤα μούραgoji σε αποξηραμένη μορφή αποτελούν το πιο υγιεινό σνακ!

Λιναρόσπορος Πλούσιος σε ασβέστιο, βιταμίνη Ε, πρωτεΐνες και Ω3 λιπαρά, ο λιναρόσπορος προστατεύει την καρδιά και βοηθά στην καλή λειτουργία του εντέρου.

Και η συνταγή:

Υλικά

1 φλιτζάνι νιφάδες βρώμης 1/4 του φλιτζανιού αλεύρι ολικής άλεσης 1.5 κουταλιά πρωτεϊνη σε σκόνη με γεύση βανίλιας 1 κουταλιά κανέλα 1/3 του φλιτζανιού ασπράδια αυγού (2 μεσαία αυγά) 1/4 του φλιτζανιού (1 μεγάλη κουταλιά) σος μήλου χωρίς χάχαρη 3 κουταλιές του γλυκού στέβια 1/4 της κούπας αποξηραμένα goji berries 2 κουταλιές αποξηραμένα βερύκοκα 1 κουταλιά λιναρόσπορος

Εκτέλεση

Προθερμαίνεις το φούρνο στους 200 βαθμούς.

Ανακατεύεις τη βρώμη με το αλεύρι, το λιναρόσπορο, την πρωτεϊνη και την κανέλα σε ένα μπολ.

Προσθέτεις τη στέβια, τα ασπράδια, την σος μήλου, τα μούρα γκότζι και τα βερύκοκα ψιλοκομμένα. Ανακατεύεις καλά.

Απλώνεις το μείγμα σε αντικολλητικό χαρτί, πάνω σε ταψάκι.

Ψήνεις για 20 λεπτά και με μαχαίρι κόβεις σε ορθογώνια.

Κάθε μπάρα περιέχει: 166 θερμίδες, 3 γραμμάρια λιπαρά (2 γραμμάριο κορεσμένα), 21 mg χοληστερόλη, 24 γραμμάρια υδατάνθρακες, 3 γραμμάρια φυτικπές ίνες, 12 γραμμάρια πρωτεΐνη, 7 γραμμάρια σάκχαρα

Πηγή: shape