Αρχική Fitness Απλές κινήσεις για να ανοίξεις τον θώρακα σου

Απλές κινήσεις για να ανοίξεις τον θώρακα σου

Αν είσαι όλη μέρα στον υπολογιστή ή σε καθιστική δουλειά, τότε σίγουρα αυτές είναι οι  διατάσεις που χρειάζεται ο θώρακας σου για να σε ανακουφίσουν. Οι πολλές ώρες καθιστικής δουλειάς μπροστά από μια οθόνη προκαλούν βράχυνση («μάζεμα») στους μυς που έχει το στέρνο και λάθος στάση σώματος («καμπούρα»).

Αν ανήκεις λοιπόν στην κατηγορία των ανθρώπων που η πλάτη τους μοιάζει κάπως έτσι

τότε θα πρέπει να κάνεις κάτι για να «ανοίξεις» το στέρνο σου σε πρώτο στάδιο και σε δεύτερο να δυναμώσεις τους μύες της πλάτης σου.

Στην πρώτη περίπτωση, οι παρακάτω κινήσεις/διατάσεις θα σε βοηθήσουν σημαντικά, αρκεί να κάνεις κάποιες από αυτές σε καθημερινή βάση.

Για τη δεύτερη, δες εδώ μερικές ασκήσεις για να δυναμώσεις την πλάτη σου.

Sphinx Pose

Κλασική κίνηση της γιόγκα για άνοιγμα του θώρακα, και παράλληλα μία από τις ευκολότερες.

Διάταση στήθους στην πόρτα

Εύκολη και αποτελεσματική διάταση για το στήθος στο κούφωμα της πόρτας.

Ανοίγματα στήθους

Η κίνηση θυμίζει άνοιγμα βιβλίου.

Διάταση στην καρέκλα

Μπορεί να γίνει σε οποιαδήποτε καρέκλα γραφείου.

Cat Cow

Πέρα από το ότι να ανοίγει ο θώρακας, η κίνηση αυτή είναι ιδανική και για όσους νιώθουν ενοχλήσεις στη μέση.

Άνοιγμα πλάτης

Διατείνει κυρίως τον πλατύ ραχιαίο («φτερά»), ο οποίος όταν είναι σφιχτός προκαλεί κυφωτική στάση σώματος.

Cow Face

Λίγη ακόμα γιόγκα σε μια κίνηση η οποία διατείνει μεταξύ άλλων τα ισχία και τους σφιχτούς ώμους.

* Κράτα κάθε διάταση ή κάνε κάθε κίνηση για 20-30 δευτερόλεπτα για 2-3 φορές κάθε μέρα.

Πηγή : in2life

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Workout Of The Day #20

Προπόνηση με το βάρος του σώματος - Workout of the day #20 3+ γύροι από 50 Mountain Climbers 40 δευτερόλεπτα σανίδα 30 Box Steps ( καναπέ η χαμηλό...