More
    ΑρχικήFitness5 ασκήσεις με βαράκια που θα απογειώσουν το σώμα σου

    5 ασκήσεις με βαράκια που θα απογειώσουν το σώμα σου

    Είσαι κι εσύ λάτρης των βαρών και δη των αλτήρων; Λογικό, αφού τα οφέλη που μπορούν να σου προσφέρουν τα βαράκια και ειδικά η εκγύμναση με έναν αλτήρα σε κάθε χέρι είναι πολλά και μοναδικά:

    Ποια είναι τα οφέλη των αλτήρων;

    • Καλύτερη σταθεροποίηση και ενεργοποίηση των μυών
    • Εντοπισμός και εξάλειψη τυχόν ανισορροπιών της κάθε πλευράς μας
    • Αύξηση εύρους κίνησης της κάθε άσκησης
    • Μεγαλύτερη καύση λίπους λόγω μεγαλύτερης απαίτησης ισορροπίας στις ασκήσεις
    • Καλύτερη ροή αίματος και αύξηση οστικής πυκνότητας

    Βάλε τις παρακάτω ασκήσεις με βαράκια στο πρόγραμμά σου και πίστεψέ με, η μεταμόρφωση του σώματός σου δε θα αργήσει να έρθει!

    Μπορείς να τις εκτελέσεις κυκλικά κάνοντας 40” την κάθε άσκηση με ξεκούραση 20” για 4 έως 6 σετ (διάλειμμα ανάμεσα στα σετ 2′ ).

    Thrusters

    Είναι από τις πιο απαιτητικές ασκήσεις καθώς απαιτεί ταυτόχρονα ταχύτητα, συγχρονισμό, δύναμη και τεχνική. Όταν ειδικά έχεις να διαχειριστείς και ένα αλτήρα σε κάθε χέρι η ένταση αυξάνεται ακόμη περισσότερο.

    Δες σχετικό βίντεο:

    Power Clean

    - Advertisement -

    Τεχνική άσκηση που καταφέρνει να γυμνάσει όλο το σώμα σου ενώ κρατάει το μυαλό σου σε εγρήγορση καθώς πρέπει να συγχρονίσεις το σώμα σου με την τεχνική των αλτήρων.

    Δες σχετικό βίντεο :

    Push Press

    Αποτελεί άσκηση με βαράκια πάνω μέρους κατά κύριο λόγο παρόλο που συμμετέχουν και ελαφρώς τα πόδια. Συμμετέχουν ώμοι, πλάτη αλλά και σε μεγάλο βαθμό οι κοιλιακοί.

    Δες σχετικό βίντεο :

    Deadlift

    Ο άρχοντας των γλουτών και της ενδυνάμωσης όλης της οπίσθιας αλυσίδας. Απλή άσκηση χωρίς πολύ σύνθετη τεχνική , αγαπημένη των αντρών – απαραίτητη των γυναικών.

    Δες σχετικό βίντεο :

    Plank Rows

    Συνδυαστική άσκηση για κοιλιακούς και πλάτη που υπόσχεται γερό κορμό και 6pack! Ανήκει στις απαιτητικές ασκήσεις που θα σε κάνουν να δυναμώσεις σε σύντομο χρονικό διάστημα.

    Δες σχετικό βίντεο :

    Το συγκεκριμένο πρόγραμμα από ασκήσεις με βαράκια έχει ως στόχο να μειώσει το λίπος του σώματός σου, να βελτιώσει το καρδιοαναπνευστικό σου και να σε δυναμώσει.

    Ζήτησε απο εναν γυμναστή να σου δείξει τις ασκήσεις για να τις εκτελέσεις με ασφάλεια.

    Καλή Επιτυχία!!!

    Ακολούθησε το fmh.gr στο Twitter, στο Facebook στο Υoutube και στο Instagram

    Χριστίνα Βασιλειάδου

    Βασιλειάδου Χριστίνα, Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής – Χαλκίδα

    Ακολουθήστε μας

    97,961ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    28,027ΑκόλουθοιΑκολουθήστε