More
    ΑρχικήΔιατροφήΜε φλούδα ή χωρίς; Μάθε για 11 γνωστά φρούτα και λαχανικά

    Με φλούδα ή χωρίς; Μάθε για 11 γνωστά φρούτα και λαχανικά

    Η πλειονότητα των συστατικών που ενισχύουν την υγεία στα φρούτα και τα λαχανικά βρίσκεται στη φλούδα. Αυτή η ινώδης φλούδα παρέχει 334 φορές περισσότερα αντιοξειδωτικά από το ίδιο το φρούτο και 33% των φυτικών ινών. Κατά συνέπεια, οι βιταμίνες και τα θρεπτικά συστατικά που αφαιρούνται κατά την αποφλοίωση αφαιρούνται.

    11 φρούτα και λαχανικά που πρέπει να τρώτε με την φλούδα

    Ροδάκινα

    Η κατανάλωση μόνο της σάρκας των ροδάκινων μειώνει τα αντιοξειδωτικά που καταναλώνονται κατά 13 έως 48 τοις εκατό, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη. Το χλωρογενικό οξύ που βρίσκεται στη φλούδα των ροδάκινων συμβάλλει στην πρόληψη της αύξησης του σωματικού βάρους, της αντίστασης στην ινσουλίνη και της συσσώρευσης λίπους στο ήπαρ εμποδίζοντας το ένζυμο αφυδρογονάση της γλυκόζης-6-φωσφορικής.

    τα οφελη, οι θερμιδες και οι διατροφικη αξια στο ροδακινο

    Αγγούρι

    Η φλούδα του αγγουριού έχει σημαντικές ποσότητες αντιοξειδωτικών, φυτικών ινών, καλίου, βιταμινών και β-καροτενίου. Η κατανάλωση αγγουριού με τη φλούδα βελτιώνει την υγεία των οστών και μειώνει τον κίνδυνο θρόμβων και δυσκοιλιότητας, εκτός από τη βελτίωση της όρασης και την πρόληψη της δυσκοιλιότητας.

    αγγουρι ιδιοτητες και θερμιδες

    Δαμάσκηνα

    Τα δαμάσκηνα είναι γεμάτα φυτικές ίνες στη φλούθδα τους, που βοηθούν στην καλή λειτουργία του εντέρου. Η βιταμίνη C στα δαμάσκηνα μειώνει την ποσότητα των ελεύθερων ριζών, οδηγώντας σε ενισχυμένη κυτταρική υγεία.


    Ακολουθήστε μας

    97,961ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    28,027ΑκόλουθοιΑκολουθήστε