Αρχική Διατροφή Μακαρονοσαλάτα με Τόνο και Σάλτσα Αβοκάντο

Μακαρονοσαλάτα με Τόνο και Σάλτσα Αβοκάντο


ΥΛΙΚΑ

Για 4 μερίδες

  • 300 γρ. τόνος σε νερό (4 μικρές κονσέρβες περίπου 80 γρ.)
  • 300 γρ. πένες ολικής άλεσης
  • Χυμός από 1 λεμόνι
  • 1 1/2 φλιτζάνι φρέσκα ντοματίνια
  • 1 φλιτζάνι κατεψυγμένο καλαμπόκι
  • 1 ώριμο αβοκάντο
  • ½ σκελίδα σκόρδο
  • Ρίγανη
  • Αλάτι, πιπέρι

 

Εκτέλεση

Σ’ ένα μπολ ρίχνουμε τον τόνο προσθέτουμε το μισό χυμό από το λεμόνι, φρεσκοτριμμένο πιπέρι και ρίγανη. Το αφήνουμε στην άκρη μέχρι να ετοιμαστούν και τα υπόλοιπα υλικά.


Σ’ ένα κατσαρολάκι βράζουμε το καλαμπόκι για 5-10 λεπτά μέχρι να μαλακώσει.

Ξεφλουδίζουμε το αβοκάντο, το κόβουμε σε μικρά κυβάκια και το πολτοποιούμε στο μπλέντερ μαζί με το σκόρδο, τον υπόλοιπο χυμό λεμόνι, αλάτι και πιπέρι. Αν η σάλτσα του αβοκάντο είναι πολύ πηχτή ρίχνουμε λίγο ξύδι ή νερό.

Σε μια κατσαρόλα βράζουμε πένες σε άφθονο αλατισμένο νερό.

Tελος, προσθέτουμε σε ένα μεγάλο μπόλ με τη σειρά α) μακαρόνια β) καλαμπόκι γ) ντοματίνια δ) αλάτι & πιπέρι και ε) τόνο.

Τα ανακατεύουμε καλά και τελευταία ρίχνουμε τη σάλτσα αβοκάντο. Κάνουμε ένα τελευταίο ανακάτεμα με τη σάλτσα προσεκτικά για να μη θρυμματιστεί ο τόνος.

Σερβίρουμε στο πιάτο και ρίχνουμε λίγο ακόμα φρεσκοτριμμένο πιπέρι.

Διατροφική αξία ανά μερίδα

Ενέργεια: 426 θερμίδες
Λιπαρά: 7,6 γρ.
Εκ των οποίων κορεσμ.: 1,3 γρ.
Υδατάνθρακες: 59,6 γρ.
Εκ των οποίων σάκχαρα: 5,3 γρ.
Πρωτεΐνες: 28,9 γρ.

Πηγή : korakianiti.gr 



ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πόσο κενό πρέπει να αφήνουμε ανάμεσα στο φαγητό και το τρέξιμο;

Μια από τις πιο συχνές συμβουλές που ακούνε οι δρομείς είναι πως πριν από μια προπόνηση πρέπει να αποφεύγουν να τρώνε μια μεγάλη μερίδα...