Oι συντριπτικά περισσότερες γυναίκες επιθυμούν τη γράμμωση αλλά φοβούνται την υπερβολική μυϊκή μάζα.

Σας διαβεβαιώ με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο ότι δεν πρόκειται να αντιμετωπίσετε αυτό το πρόβλημα ακόμη κι αν γυμνάζεστε με μεγάλα βάρη.

Απλά το ορμονικό προφίλ της γυναίκας δεν βοηθάει σε κάτι τέτοιο. Με επίπεδα τεστοστερόνης 10-20 φορές χαμηλότερα από αυτά του άντρα οι γυναίκες είναι σχεδόν αδύνατον να αποκτήσουν ανεπιθύμητο όγκο. Κάποιες γυναίκες που βλέπετε σε φωτογραφίες και σας προκαλούν απέχθεια και φόβο,έχουν αποκτήσει το αντρικό σώμα τους με τη χρήση στεροειδών.

Από την άλλη μεριά οι συμβουλές προς τις γυναίκες για μικρά βάρη και πολλές επαναλήψεις τους προσφέρουν τις χειρότερες υπηρεσίες στο θέμα γράμμωση.

Αν θέλετε να γραμμώσετε, να σηκώνετε μεγάλα βάρη με λίγες επαναλήψεις.

Σε συνδυασμό με σωστή αερόβια και διατροφή τα μεγάλα βάρη θα σας φθάσουν γρήγορα στη γράμμωση τη στιγμή που άλλες γυναίκες θα ματαιοπονούν για χρόνια!

Μόνο τα μεγάλα βάρη μπορούν να βελτιώσουν ταυτόχρονα τόσο το μυογενή όσο και το νευρογενή μυϊκό τόνο.

Αλλάξτε λοιπόν τον τρόπο προπόνησης σας με τα βάρη και σε ένα μήνα θα δείτε στο σώμα σας σημαντικές και ευχάριστες αλλαγές.

Η σέξι εμφάνιση προϋποθέτει ανεπτυγμένο μυϊκό σύστημα!

Γι αυτό γυμνάστε τους μύες σας με μεγάλα βάρη εκτελώντας κυρίως σύνθετες ασκήσεις και μη παραλείποντας ποτέ :

– καθίσματα
– άρσεις θανάτου
– κωπηλατικές
– πιέσεις στήθους
– πιέσεις ώμων

Και μόνο αυτές τις 5 ασκήσεις να κάνετε σε επαρκή ένταση θα έχετε κάνει το 95% του μέγιστου δυνατού!

Υπενθυμίζω ότι η γράμμωση είναι δυο πράγματα:

– μείωση του ποσοστού λίπους
– ενδυνάμωση και υπερτροφία των μυών.

Πηγή : totalfitness-christos.blogspot.com