Mε την άσκηση Good Morning θα ενδυναμώσεις  τους ραχιαίους (μέση), δικέφαλους μηριαίους και το κάτω μέρος της πλάτης. 

Τεχνική άσκησης:
Με τα πόδια ελαφρώς ανοιχτά στο άνοιγμα των ώμων και τον κορμό να γέρνει προς τα εμπρός ,το στήθος πάντα «εξω» για να διατηρείται ίσια η πλάτη, κάμπτουμε τη λεκάνη, λυγίζοντας ελαφρώς τα γόνατα, εώς ότου το στήθος βρεθεί σε παράλληλη θέση με το έδαφος και στην συνέχεια ανασηκώνουμε τον κορμό μέχρι την κατακόρυφη (αρχική) θέση. 

Η άσκηση μπορεί να γίνει με μπάρα στους ώμους ή κρατώντας αλτήρες στα χέρια, στην ευθεία της λεκάνης. Για αρχάριους θα το προτείναμε  μόνο στην περίπτωση εξάσκησης της τεχνικής με το βάρος του σώματος. 

Καλό θα είναι να έχουν προηγηθεί προγράμματα ενδυνάμωσης για  να αποκτήσετε εμπειρία και καλή αίσθηση της κίνησης του σώματος. Για καλύτερα αποτελέσματα διατηρήστε αργό ρυθμό κατά την εκτέλεση.

Βασιλειάδου Χριστίνα
Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Personal Trainer- Fitness Instructor