Αρχική Fitness Ενδυνάμωση άνω άκρων και κορμού με λάστιχα

Ενδυνάμωση άνω άκρων και κορμού με λάστιχα

Η προπόνηση με λάστιχα, είναι η ιδανική για κάποιον που θέλει να γυμναστεί στο σπίτι.

Είναι ένας φθηνός και εύκολος τρόπος εκγύμνασης, για κάποιον που δεν θέλει να ξοδέψει χρήματα για να αποκτήσει ένα μίνι γυμναστήριο στο σπίτι. Είναι ένα όργανο γυμναστικής που δεν πιάνει χώρο και γυμνάζει όλες τις μυϊκές ομάδες του σώματος με ασφάλεια, καθώς οι πιθανότητες τραυματισμού είναι ελάχιστες.

Σίγουρα ένα πρόγραμμα με βάρη φαίνεται να είναι πιο αποτελεσματικό, ωστόσο χάρη στις διαφορετικές αντιστάσεις που υπάρχουν στα λάστιχα, (κάθε χρώμα ισοδυναμεί με διαφορετική αντίσταση) μπορεί να επιτευχθεί ένα πρόγραμμα ενδυνάμωσης, που είναι κατάλληλο τόσο για κάποιον αρχάριο όσο και για κάποιον που βρίσκεται σε προχωρημένο επίπεδο.

Παραθέτω ένα βίντεο με ασκήσεις που μπορούν να πραγματοποιηθούν παντού για ενδυνάμωση άνω άκρων και κορμού με λάστιχα. Οι συγκεκριμένες
ασκήσεις για ενδυνάμωση άνω άκρων και κορμού με λάστιχα έχουν στόχο να γυμνάσουν τους μύες των χεριών, της πλάτης και της ράχης. Ανάλογα το επίπεδο σας, μπορείτε να επιλέξετε το κατάλληλο λάστιχο και να πραγματοποιήσετε τις ασκήσεις σε περισσότερα σετ.

Ακολούθησε το fmh.gr στο Twitter, στο Facebook στο Υoutube και στο Instagram

Καρυώτη Σοφία – Γυμνάστρια

For Physiomart

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καφεΐνη: Ποιο είναι το όριο ασφαλούς κατανάλωσης

Η υπερβολική κατανάλωση καφεΐνης, μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις στον οργανισμό. Η συνιστώμενη ημερήσια δόση καφεΐνης είναι ένα θέμα που απασχολεί τους επιστήμονες, οι οποίοι...

Ακολουθήστε μας

88,422ΥποστηρικτέςΚάντε Like
25,530ΑκόλουθοιΑκολουθήστε