Αρχική Fitness Χτίσε τίμια δικέφαλους χωρίς αλτήρες

Χτίσε τίμια δικέφαλους χωρίς αλτήρες

Ήξερες ότι μπορείς να δώσεις στους δικέφαλους σου τον όγκο που τους αξίζει χωρίς να πιάσεις βαράκι , απλά και μόνο με το βάρος του σώματός σου; Κι όμως ! Απλά, τίμια, δυνατά, γεροί δικέφαλοι που ο καθένας θα ζήλευε!

Είναι, συνήθως , προνόμιο των αντρών να είναι η πρώτη μυική ομάδα που τους έρχεται στο μυαλό και μόνο στο άκουσμα της λέξης γυμναστική.

Σου παρουσιάζουμε 3 τρόπους να τους βάλεις σε… έκρηξη με μόνο εργαλείο; Τη διάθεσή σου!

BICEP PUSH UPS

Τα Push ups είναι μια άσκηση που καταφέρνει να γυμνάσει όλο το πάνω μέρος και χωρίς να καθόλου εξοπλισμό. Τοποθετώντας τα χέρια σου σε διαφορετικές θέσεις από την κλασική, μπορεί να σου δώσει το αποτέλεσμα που θέλεις στα δικέφαλα σου.

Δες σχετικό βίντεο

CHIN UPS

Μπορούσες να φανταστείς πως αλλάζοντας μια λαβή στις κλασικές έλξεις σου αυτό μπορεί να απογειώσει τη δύναμη των δικεφάλων σου; Τα chin ups είναι αυτά που μπορούν να απογειώσουν τη δύναμη που θα έχουν οι δικέφαλοι σου.

Δες σχετικό βίντεο

INVERTER ROW

Μια απλή κωπηλατική κίνηση έχοντας αντίσταση μόνο το βάρος του σώματός σου , εκτός από δυνατή πλάτη, θα σου προσφέρει μια αίσθηση φωτιάς στα δικέφαλα σου.

Δες σχετικό βίντεο

Ακολούθησε το fmh.gr στο Twitter, στο Facebook και στο Instagram.

Χριστίνα Βασιλειάδου

Βασιλειάδου Χριστίνα, Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής – Χαλκίδα

 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα 5 είδη ανδρών που θα συναντήσεις στο γυμναστήριο

1. Οι ευσυνείδητοι Είναι αυτοί, που βρέξει χιονίσει, είτε είναι Μάιος, είτε Δεκέμβρης, εκτελούν με τον ίδιο ζήλο το πρόγραμμά τους. Έχουν κάνει τη γυμναστική τρόπο...

Ακολουθήστε μας

89,724ΥποστηρικτέςΚάντε Like
26,654ΑκόλουθοιΑκολουθήστε