Αρχική Fitness Ασκήσεις Pilates για τους πόνους στην μέση

Ασκήσεις Pilates για τους πόνους στην μέση

Μεγάλος αριθμός ατόμων έχει δηλώσει ότι έστω και μια φορά στην ζωή του έχει νιώσει κάποιο πόνο στην μέση και γιαυτό καλό θα είναι να έχουμε στο μυαλό μας καποιες απλές ασκήσεις για πόνους στη μέση που γίνονται παντού και δεν χρειάζονται εξοπλισμό τις οποίες θα μπορούμε να εκτελέσουμε σε περίπτωση που νιώσουμε κάποια ενόχληση.

Να θυμάστε ότι έχει πολύ μεγάλη σημασία οι ασκήσεις να εκτελούνται αργά και με έλεγχο.

Τις ασκήσεις στο video παρουσιάζει η Δήμητρα Κόκκινου.

 

Ακολούθησε το fmh.gr στο Twitter, στο Facebook στο Υoutube και στο Instagram

Δήμητρα Κόκκινου

Δήμητρα Κόκκινου , Γυμνάστρια , Χαλκιδική

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

κυκλική λήψη υδατανθράκων

Τι σημαίνει κυκλική λήψη υδατανθράκων και ποιους ωφελεί

Οι υδατάνθρακες αντιπροσωπεύουν την πιο σημαντική πηγή ενέργειας για τον οργανισμό με την συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη να φτάνει το 50-55% ενώ τα υπόλοιπα ποσοστά καλύπτονται...

Ακολουθήστε μας

88,421ΥποστηρικτέςΚάντε Like
25,529ΑκόλουθοιΑκολουθήστε