Μπαίνοντας στο γυμναστήριο το πιο πιθανό είναι να λάβετε ένα πρόγραμμα καρμπόν το οποίο όχι, δε θα έχετε τη χαρά να είστε η μόνη που το εκτελείτε!

Μετά το πέρας ενός διαστήματος (π.χ. ένας μήνας) και εφόσον νιώσετε ότι έχετε εξοικειωθεί κάπως με την προπόνηση, ζητήστε από το γυμναστή να προσαρμόσετε το πρόγραμμα ΣΑΣ, περισσότερο στα μέτρα σας, ανάλογα με τις ανάγκες σας!

Μη σταθείτε μόνο στα όργανα!

Στα παρακάτω βίντεο, θα δείτε ως επί το πλείστον, ασκήσεις  στις οποίες δε χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε κάποιο όργανο! Έτσι θα κάνετε την προπόνησή σας πιο ενδιαφέρουσα και δε θα κολλάτε στο traffic των μηχανημάτων συνέχεια!

-ΠΟΔΙΑ-

1. Σκουώτ

2. Άρσεις θανάτου με τεντωμένα πόδια

3. Leg curl

-ΏΜΟΙ

1. Dumbbell upright rows

2. Εκτάσεις

-ΠΛΑΤΗ-

1. Χαμηλή κωπηλατική

2. Κωπηλατική με μπάρα

3. Κωπηλατική με αλτήρα

-ΧΕΡΙΑ-

1. Κάμψεις δικεφάλων

2.  Εκτάσεις τρικεφάλων

-ΣΤΗΘΟΣ-

1. Πιέσεις σε ίσιο πάγκο, με μπάρα

2. Πιέσεις σε επικλινή πάγκο, με αλτήρες

Καλές προπονήσεις λοιπόν KAI με ελεύθερα βάρη!

Πηγή : xbody