Αποφύγετε τις εύκολες λύσεις των κρουασάν, της τυρόπιτας και του φραπέ στο χέρι και αφιερώστε λίγο χρόνο για να ετοιμάσετε θρεπτικά πρωινά που θα σας δώσουν ενέργεια και βιταμίνες για να ξεκινήσετε σωστά τη μέρα σας.

Ένα αυγό βραστό, μια φρυγανιά με φυστικοβούτυρο και μαρμελάδα φράουλα χωρίς ζάχαρη και μια χούφτα αμύγδαλα

Βρώμη ανακατεμένη με γάλα 1.5% λιπαρά ή γάλα αμυγδάλου, μια χούφτα αποξηραμένα κράνμπερι χωρίς ζάχαρη, μια χούφτα ανάλατοι ξηροί καρποί και κανέλα

Μια τορτίγια ολικής άλεσης γεμιστή με ομελέτα με δύο αυγά και λαχανικά (πράσινη και κόκκινη πιπεριά, ντομάτα, σπαράγγια)

Ένα μεγάλο παξιμάδι μουσκεμένο με τυρί cottage, ένα αυγό βραστό και ένα φρούτο εποχής ή ένα ποτήρι φρέσκο χυμό πορτοκάλι

Δύο μικρά σάντουιτς με ψωμί ολικής άλεσης, γεμιστά με ταχίνι, μπανάνα και σπόρους chia

Μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης με αβοκάντο, αυτό βραστό σε φέτες και λίγο αλάτι/μαύρα πιπέρι, μαζί με φρέσκο χυμό πορτοκάλι

Ένα ασπράδι αυγού χτυπημένο με μια κουταλιά της σούπας βρώμη, ψημένο σε αντικολλητικό τηγάνι, με επικάλυψη 1 κουταλιά της σούπας φυσικοβούτυρο, κανέλα, μια μπανάνα, μια χούφτα σταφίδες

Ένα γιαούρτι 2% λιπαρά με επτά κομμάτια καρυδόψιχα, μια κουταλιά της σούπας μέλι και κανέλα

Smoothie με ένα ποτήρι γάλα χαμηλών λιπαρών, μια μπανάνα, μια κουταλιά της σούπας κακάο και ένα κουταλάκι του γλυκού μέλι.

Πηγή : in2life