Ξαναγυμναζουμε το ίδιο σημείο όπου είμαστε πιασμένοι;

(‘Ενα συχνό ερώτημα που παίρνει την συχνή λάθος απάντηση….)Θα το εξηγήσω με πολύ απλά λόγια!

Το «πιάσιμο» DMS(delayed muscle soreness) εμφανίζεται μερικές ώρες μετά την εξάσκηση και κορυφώνεται σε 48 ώρες περίπου
( δεν μιλάμε για τραυματισμό, εκεί ο πόνος πλέον και η ενόχληση είναι τελείως διαφορετική και με άλλη εξέλιξη)
και οφείλεται σε μικροτραυματισμό των μυικών ινών που συνήθως γίνεται όταν το παρακάνουμε ή έχουμε κάποιο διάστημα αποχής.
Το να ξανατραυματίσουμε με νέο ερέθισμα τους συγκεκριμένους μύες(δηλαδή να κάνουμε άσκηση ξανά για την ίδια μυική ομάδα
όπως συνήθως συστήνεται) είναι σαν να ξύνουμε μια πληγή!!!

Με εξαίρεση μια πολύ ήπια αιμάτωση, με ένα δυο πολύ ελαφρά σετ που θα φέρουν φρέσκο αίμα
στην περιοχή και μαζί θρεπτικά συστατικά και θα βοηθήσουν στην αποκατάσταση.
Το μόνο που θα «κερδίσουμε» με το να «ξαναβομβαρδίσουμε» την ερεθισμένη περιοχή είναι
ένας καλός τραυματισμός πιθανόν και μια ακόμα μεγαλύτερη περίοδο αποκατάστασης και καταβολισμού!!!

Αντί αυτής της πολυφορεμένης και εντελώς λάθος μεθόδου….
Ξεκουράστε επαρκώς το σημείο που είναι «πιασμένο».
Κάντε συχνές ήπιες διατάσεις του σημείου μετά από ελαφρύ ζέσταμα.
Δουλέψτε περιφεριακά (άλλες κοντινές ή ανταγωνιστικές μυικές ομάδες).
Καταναλώστε περισσότερα δομικά συστατικά (πρωτείνες-αμινοξέα)
Κάντε μασάζ με πάγο στην περιοχή.
Οι θερμαντικές αλοιφές μπορεί να ανακουφίζουν από τα συμτώματα για λίγο αλλά δεν προσφέρουν κάτι στην αποκατάσταση του «πιασμένου» σας μέλους!!!

Τέλος σε αυτήν την περίπτωση ισχύει:
«NO PAIN…ALL GAIN»!!!!

Δημήτρης Κολοκανάκης – Εκπαιδευτής Αυτοάμυνας