More
    ΑρχικήFitnessWorkout Of The Day #5

    Workout Of The Day #5

    (WOD) Workout of the day #5

    Πρόγραμμα γυμναστικής για το σπίτι

    • 5 γύροι από
    • Max Push-Ups
    • Max Air Squats
    • 10 Burpees
    • 1 λεπτό διάλειμμα στο κάθε set

    Άρα σε κάθε γύρο εκτελείς όσα περισσότερα push ups μπορείς συνεχόμενα , μετά εκτελείς όσα περισσότερα squat συνεχόμενα και στο τέλος του κάθε γύρου κάνεις τα burpees.

     

     

    - Advertisement -

    Είναι σημαντικό να μη ξεχνάς το ζέσταμα πριν από κάθε δραστηριότητά σου καθώς επίσης και την αποθεραπεία.

    Σου παραθέτω ένα ενδεικτικό ζέσταμα «σπιτιού» καθώς επίσης και ένα πρόγραμμα αποθεραπείας.

     

    Ζέσταμα:

     

    Stretching – Αποθεραπεία:

    Συμβουλέψου τον γιατρό σαυ πριν ξεκινήσεις οποιαδήποτε μορφή άσκησης και επίσης ζητήστε από έναν γυμναστή να σας δείξει πως εκτελείται σωστά η κάθε άσκηση για να αποφυγετε τυχόν τραυματισμους…. θυμήσου πως η άσκηση πέρα από τη σωματική αλλαγή , ενισχύει το ανοσοποιητικό και βελτιώνει την ψυχική υγεία!

    Ακολούθησε το fmh.gr στο Twitter, στο Facebook και στο Instagram.

    Χριστίνα Βασιλειάδου

    Βασιλειάδου Χριστίνα, Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής – Χαλκίδα

    Δες ΕΔΩ τα προηγούμενα workout of the day

    Προηγούμενο άρθροWorkout Of The Day #4
    Επόμενο άρθροWorkout Of The Day #6

    Ακολουθήστε μας

    97,961ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    28,027ΑκόλουθοιΑκολουθήστε