Αρχική Fitness Workout Of The Day #5 (ασκήσεις με το βάρος του σώματος)

Workout Of The Day #5 (ασκήσεις με το βάρος του σώματος)

(WOD) Workout of the day #5

Πρόγραμμα γυμναστικής για το σπίτι

  • 5 γύροι από
  • Max Push-Ups
  • Max Air Squats
  • 10 Burpees
  • 1 λεπτό διάλειμμα στο κάθε set

Άρα σε κάθε γύρο εκτελείς όσα περισσότερα push ups μπορείς συνεχόμενα , μετά εκτελείς όσα περισσότερα squat συνεχόμενα και στο τέλος του κάθε γύρου κάνεις τα burpees.

 

 

Είναι σημαντικό να μη ξεχνάς το ζέσταμα πριν από κάθε δραστηριότητά σου καθώς επίσης και την αποθεραπεία.

Σου παραθέτω ένα ενδεικτικό ζέσταμα «σπιτιού» καθώς επίσης και ένα πρόγραμμα αποθεραπείας.

 

Ζέσταμα:

 

Stretching – Αποθεραπεία:

 

Συμβουλέψου τον γιατρό σαυ πριν ξεκινήσεις οποιαδήποτε μορφή άσκησης και επίσης ζητήστε από έναν γυμναστή να σας δείξει πως εκτελείται σωστά η κάθε άσκηση για να αποφυγετε τυχόν τραυματισμους…. θυμήσου πως η άσκηση πέρα από τη σωματική αλλαγή , ενισχύει το ανοσοποιητικό και βελτιώνει την ψυχική υγεία!

Ακολούθησε το fmh.gr στο Twitter, στο Facebook και στο Instagram.

Χριστίνα Βασιλειάδου

Βασιλειάδου Χριστίνα, Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής – Χαλκίδα

Δες ΕΔΩ τα προηγούμενα workout of the day

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Άρση Βαρών

Αν Θες να Γίνεις Γρήγορα Fit, Ξεκίνα Άρση Βαρών

Θεωρούμε ότι μπορούμε να πούμε με ασφάλεια πως όλοι ξέρουμε πως η προπόνηση ενδυνάμωσης κάνει καλό. Ακόμη και οι mainstream θαμώνες του γυμναστηρίου θα...

Ακολουθήστε μας

89,724ΥποστηρικτέςΚάντε Like
26,654ΑκόλουθοιΑκολουθήστε