Αρχική Fitness Workout Of The Day #19 - EMOM

Workout Of The Day #19 – EMOM

EMOM WORKOUT OF THE DAY #19

  1. Για 4 λεπτά

Κάθε λεπτό κάνεις 7 burpees και όσο περισσεύει από το κάθε λεπτό κάνεις Squats

Mολις τελειώσει το τετραλεπτο ξεκουράζεσαι 2 λεπτά

2. Για 4 λεπτά

Κάθε λεπτό κάνεις 30 Jumping Jacks και όσο περισσεύει από το κάθε λεπτό κάνεις Push Up

Mολις τελειώσει το τετραλεπτο ξεκουράζεσαι 2 λεπτά

3. Για 4 λεπτά

10 ραχιαίους και όσο περισσεύει από το κάθε λεπτό κάνεις σανίδα

Χωρίς διάλειμμα μετά κάνεις όσα περισσότερα burpees μπορείς

Εκτέλεσε τις ασκήσεις στον ρυθμό που μπορείς

 

 

Είναι σημαντικό να μη ξεχνάς το ζέσταμα πριν από κάθε δραστηριότητά σου καθώς επίσης και την αποθεραπεία.

Σου παραθέτω ένα ενδεικτικό ζέσταμα «σπιτιού» καθώς επίσης και ένα πρόγραμμα αποθεραπείας.

Ζέσταμα:

 

Stretching – Αποθεραπεία:

 

Συμβουλέψου τον γιατρό σoυ πριν ξεκινήσεις οποιαδήποτε μορφή άσκησης και επίσης ζητήστε από έναν γυμναστή να σας δείξει πως εκτελείται σωστά η κάθε άσκηση για να αποφυγετε τυχόν τραυματισμους…. θυμήσου πως η άσκηση πέρα από τη σωματική αλλαγή , ενισχύει το ανοσοποιητικό και βελτιώνει την ψυχική υγεία!

Ακολούθησε το fmh.gr στο Twitter, στο Facebook και στο Instagram.

Ευτυχία Γιάννογλου, Personal Trainer

Ευτυχία Γιαννόγλου – Γυμνάστρια

Δες ΕΔΩ τα προηγούμενα workout of the day

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

μυϊκή μάζα

Σημαντική η μυική μάζα στην υγεία της καρδιάς

Έρευνα που έκανε ομάδα Ελλήνων επιστημόνων κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η διατήρηση στην μυϊκή μάζα μειώνει τον μελλοντικό καρδιαγγειακό κίνδυνο ενός υγιούς ανθρώπου μέσης...

Ακολουθήστε μας

89,247ΥποστηρικτέςΚάντε Like
26,058ΑκόλουθοιΑκολουθήστε