Αρχική Fitness Workout Of The Day #17 : MAXIMUM

Workout Of The Day #17 : MAXIMUM

Workout Of The Day #17 (προπόνηση με ασκήσεις με το βάρος του σώματος)

γύροι

  • Maximum push ups

  • Maximum sit ups (κοιλιακοί)

  • Maximum burpees

  • Maximum wall sit

Ξεκούραση 60-90 δευτερόλεπτα σε κάθε γύρο

 

 

Είναι σημαντικό να μη ξεχνάς το ζέσταμα πριν από κάθε δραστηριότητά σου καθώς επίσης και την αποθεραπεία.

Σου παραθέτω ένα ενδεικτικό ζέσταμα «σπιτιού» καθώς επίσης και ένα πρόγραμμα αποθεραπείας.

Ζέσταμα:

 

Stretching – Αποθεραπεία:

 

Συμβουλέψου τον γιατρό σoυ πριν ξεκινήσεις οποιαδήποτε μορφή άσκησης και επίσης ζητήστε από έναν γυμναστή να σας δείξει πως εκτελείται σωστά η κάθε άσκηση για να αποφυγετε τυχόν τραυματισμους…. θυμήσου πως η άσκηση πέρα από τη σωματική αλλαγή , ενισχύει το ανοσοποιητικό και βελτιώνει την ψυχική υγεία!

Δες ΕΔΩ τα προηγούμενα workout of the day

Ακολούθησε το fmh.gr στο Twitter, στο Facebook και στο Instagram.

Ευτυχία Γιάννογλου, Personal Trainer

Ευτυχία Γιαννόγλου – Γυμνάστρια

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ελαφριά γλυκά με σοκολάτα

Ελαφριά γλυκά με σοκολάτα! 4 light συνταγές που θα σε ενθουσιάσουν

Γλυκά με σοκολάτα! Μπορούμε να της παραδοθούμε χωρίς καμία εγκράτεια και ενοχή, ειδικά τις ώρες εκείνες που οι λιγούρες μας χτυπάνε κόκκινο. Πώς μπορούμε...
Workout Of the Day #36

Workout Of the Day #36

Ακολουθήστε μας

89,247ΥποστηρικτέςΚάντε Like
26,058ΑκόλουθοιΑκολουθήστε