Αρχική Fitness Workout of the day #13 - Ladder

Workout of the day #13 – Ladder

Workout of the day #13 (Ασκήσεις με το βάρος του σώματος)

Ladder (Ή αλλιώς…σκάλα!)

Εκτελούμε όλες τις ασκήσεις πρώτα από 2 επαναλήψεις, μετά 4, 6 ,8…μέχρι όσο πιο ψηλά στις επαναλήψεις μπορείς να φτάσεις σε 20’ .

Sumo Squat

V ups

Push ups

Σε κάθε 1’ κάνουμε 5 burpees! ( δηλαδή όπου κι αν βρισκόμαστε πχ στα 4 sit ups σταματάμε στο λεπτό και κάνουμε 5 burpees. Μετά συνεχίζουμε από εκεί που σταματήσαμε)

Δες τα βίντεο με τις ασκήσεις:

 

 

Είναι σημαντικό να μη ξεχνάς το ζέσταμα πριν από κάθε δραστηριότητά σου καθώς επίσης και την αποθεραπεία.

Σου παραθέτω ένα ενδεικτικό ζέσταμα «σπιτιού» καθώς επίσης και ένα πρόγραμμα αποθεραπείας.

Ζέσταμα:

 

Stretching – Αποθεραπεία:

 

Συμβουλέψου τον γιατρό σoυ πριν ξεκινήσεις οποιαδήποτε μορφή άσκησης και επίσης ζητήστε από έναν γυμναστή να σας δείξει πως εκτελείται σωστά η κάθε άσκηση για να αποφυγετε τυχόν τραυματισμους…. θυμήσου πως η άσκηση πέρα από τη σωματική αλλαγή , ενισχύει το ανοσοποιητικό και βελτιώνει την ψυχική υγεία!

Ακολούθησε το fmh.gr στο Twitter, στο Facebook και στο Instagram.

Χριστίνα Βασιλειάδου

Βασιλειάδου Χριστίνα, Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής – Χαλκίδα

Δες ΕΔΩ τα προηγούμενα workout of the day

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι καλύτερες ασκήσεις για τον διαβήτη

Η άσκηση μειώνει  τη γλυκόζη στο αίμα (ή το σάκχαρο του αίματος), την αρτηριακή πίεση και τα  επίπεδα των λιπιδίων. Όλα αυτά είναι πολύ...
Profinder by Fitness Motivation Hellas