Αρχική Fitness Workout Of The Day #11 (ασκήσεις με το βάρος του σώματος)

Workout Of The Day #11 (ασκήσεις με το βάρος του σώματος)

Workout Of The Day #11 (πρόγραμμα γυμναστικής με ασκήσεις με το βάρος του σώματος)

Εκτελούμε για 20 λεπτα

1ος γύρος) 1 Push up , 1 Squat , 1 προβολή στο ένα πόδι και 1 στο άλλο

Κάνουμε 1 Burpee

2ος γύρος) 2  Push up ,2 Squat , 2 προβολές στο ένα πόδι και 2 στο άλλο

Κάνουμε 2 Burpees

3ος γύρος) 3  Push up ,3 Squat , 3 προβολές στο ένα πόδι και 3 στο άλλο

Κάνουμε 3 Burpees

Και ούτω καθ εξής 🙂

Συνεχίζουμε ανεβάζοντας τις επαναλήψεις κατά μια σε κάθε άσκηση και σε κάθε γύρο κάνοντας όσους περισσότερους γύρους μπορούμε σε 20λεπτά.

 

Είναι σημαντικό να μη ξεχνάς το ζέσταμα πριν απο κάθε δραστηριότητά σου καθώς επίσης και την αποθεραπεία.

Σου παραθέτω ένα ενδεικτικό ζέσταμα «σπιτιού» καθώς επίσης και ένα πρόγραμμα αποθεραπείας.

Ζέσταμα:

 

Stretching – Αποθεραπεία:

 

Συμβουλέψου τον γιατρό σαυ πριν ξεκινήσεις οποιαδήποτε μορφή άσκησης και επίσης ζητήστε από εναν γυμναστή να σας δείξει πως εκτελείται σωστά η κάθε άσκηση για να αποφυγετε τυχόν τραυματισμους…. θυμήσου πως η άσκηση πέρα από τη σωματική αλλαγή , ενισχύει το ανοσοποιητικό και βελτιώνει την ψυχική υγεία!

Δες ΕΔΩ τα προηγούμενα workout of the day

Ακολούθησε το fmh.gr στο Twitter, στο Facebook και στο Instagram.

Ευτυχία Γιάννογλου, Personal Trainer

Ευτυχία Γιαννόγλου – Γυμνάστρια

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

συνήθειες

Αυτές είναι οι συνήθειες που καταστρέφουν την πρόοδο στο γυμναστήριο

Κάθε αθλούμενος που αγαπά το γυμναστήριο προσπαθεί να ακολουθεί το καλύτερο δυνατό πρόγραμμα, να κάνει την πιο σωστή διατροφή για την επίτευξη του ιδανικού...
Profinder by Fitness Motivation Hellas