Αρχική Fitness Νέος χάρτης: Τι μέτρα ισχύουν για γυμναστήρια και προπονήσεις στην Ελλάδα

Νέος χάρτης: Τι μέτρα ισχύουν για γυμναστήρια και προπονήσεις στην Ελλάδα

Σήμερα ανακοινώθηκε ο χάρτης υγειονομικής ασφάλειας και προστασίας για την Ελλάδα.

Τον χάρτη υγειονομικής ασφάλειας και προστασίας από τη λοίμωξη του κορονοϊού παρουσίασε, κατά τη σημερινή επίσημη ενημέρωση του υπουργείου Υγείας για την εξέλιξη της πανδημίας στη χώρα μας, ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων Νίκος Χαρδαλιάς μαζί με τον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Δείτε τι ισχύει για τα γυμναστήρια και τις προπονήσεις.

Δείτε τα μέτρα που ισχύουν ανά Περιφερειακή Ενότητα

Επίπεδο 1. Ετοιμότητας (Πράσινο)

Αθλητισμός (αγώνες, προπονήσεις)
  • Προπονήσεις και αγώνες χωρίς θεατές.
  • Καθορισμός μέγιστου αριθμού αθλουμένων ανά εγκατάσταση (συνημμένος πίνακας)
  • Οδηγίες και Υγειονομικά πρωτόκολλα για προπονήσεις και αγώνες
Γυμναστήρια
  • Υποχρεωτική χρήση Μάσκας στο προσωπικό
  • Υποχρεωτική χρήση Μάσκας κατά την αναμονή σε χώρους του γυμναστηρίου και σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους του γυμναστηρίου.
  • Εξαιρούνται η ομαδική και ατομική άσκηση με τήρηση αποστάσεων 2μ
  • 1 άτομο ανά 5 τ.μ.

 

Επίπεδο 2. Επιτήρησης (Κίτρινο)

Αθλητισμός (αγώνες, προπονήσεις)
  • Προπονήσεις και αγώνες χωρίς θεατές
  • Μείωση στο 75% του μέγιστου αριθμού αθλουμένων ανά εγκατάσταση (συνημμένος πίνακας)
  • Οδηγίες και Υγειονομικά πρωτόκολλα για προπονήσεις και αγώνες
Γυμναστήρια
  • Υποχρεωτική χρήση Μάσκας στο προσωπικό, κατά την αναμονή σε χώρους του γυμναστηρίου και σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους του γυμναστηρίου καθώς και στην ομαδική άσκηση.
  • Εξαιρούνται η ατομική άσκηση (π.χ. διάδρομος, βάρη) με τήρηση αποστάσεων 2μ
  • 1 άτομο ανά 10 τ.μ.

Επίπεδο 3. Αυξημένης Επιτήρησης (Πορτοκαλί)

Αθλητισμός (αγώνες, προπονήσεις)
  • Προπονήσεις και αγώνες χωρίς θεατές
  • Μείωση στο 50% του μέγιστου αριθμού αθλουμένων ανά εγκατάσταση (συνημμένος πίνακας)
  • Οδηγίες και Υγειονομικά πρωτόκολλα για προπονήσεις και αγώνες
  • Εσωτερικοί χώροι: Ατομική αθλητική προπόνηση, σύμφωνα με τους κανόνες των γυμναστηρίων
Γυμναστήρια
  • Υποχρεωτική χρήση Μασκας στο προσωπικό, κατά την αναμονή σε χώρους του γυμναστηρίου και σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους του γυμναστηρίου καθώς και στην ομαδική άσκηση
  • Εξαιρούνται η ατομική άσκηση (π.χ. διάδρομος, βάρη) με τήρηση αποστάσεων 2μ
  • 1 άτομο ανά 15 τμ
  • Απαγόρευση χρήσης αποδυτηρίων κλπ

 

Επίπεδο 4. Αυξημένου Κινδύνου (Κόκκινο)

Αθλητισμός (αγώνες, προπονήσεις)
  • Μόνο ατομική άθληση
Γυμναστήρια
  • Αναστολή λειτουργίας

 

https://www.fmh.gr/ti-metra-ischyoyn-gia-gymnastiria-kai-proponiseis-stin-ellada/

Aυτη την στιγμή δεν υπάρχει κάποια περιοχή στην Ελλάδα η οποία κατατάσσεται στο επίπεδο 4 Αυξημένου Κινδύνου (κόκκινο).

Ανανέωση περιεχομένου 11/10/2020.

Δείτε Live τον χάρτη εδώ .


Ακολούθησε το fmh.gr στο Twitter, στο Facebook στο Υoutube και στο Instagram

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς τραβώντας κουπί θα χτίσεις μυς, καρδιά και πνευμόνια

Αποτελεί μια τέλεια αερόβια άσκηση. Επιπλέον όμως το κωπηλατικό όργανο γυμνάζει χέρια, πόδια, κορμό - ουσιαστικά δεν αφήνει τίποτα αγύμναστο αν το χρησιμοποιήσετε σωστά.

Ακολουθήστε μας

89,724ΥποστηρικτέςΚάντε Like
26,348ΑκόλουθοιΑκολουθήστε