Tο καλοκαίρι πλέον έχει μπει δυναμικά με τα 40άρια του και οι κάτοικοι των πόλεων λιώνουν στη ζέστη. Είναι φυσικό αυτές οι συνθήκες να κάνουν πιο δύσκολη τη ζωή όσων θέλουν να γυμναστούν. Παρακάτω, γράφουμε μερικά tips για το τι πρέπει να προσέξεις αλλά και τι να κάνεις ώστε να έχεις καλύτερη επίδοση στην προπόνησή σου, αλλά και ταυτόχρονα να μη βάλεις σε κίνδυνο την υγεία σου.

Δροσερές ώρες

Στις υψηλές θερμοκρασίες, η περισσότερη ζέστη εμφανίζεται από τις 11.00 μέχρι τις 18.00. Αν θες να αθληθείς σε εξωτερικό χώρο, φρόντισε να το κάνεις ή πολύ πρωί ή μετά τις 19.00 το απόγευμα. Έτσι, η άσκησή σου θα είναι πιο υποφερτή και θα πετύχεις καλύτερες επιδόσεις.

Υγρά

Όταν λέμε υγρά, δεν εννοούμε μόνο το νερό. Σαφώς και πρέπει να καταναλώνεις πολλά λίτρα νερό αφού γυμνάζεσαι, αυτό όμως δεν είναι αρκετό. Λόγο των υψηλών θερμοκρασιών, ο οργανισμός χάνει πολλά θρεπτικά συστατικά, και χρειάζεται άμεσο γέμισμα από ηλεκτρολύτες και βιταμίνες. Μπορείς να διαλύεις σε παγωμένο νερό κάποιους ηλεκτρολύτες και να τους πίνεις κατά τη διάρκεια της προπόνησης, ώστε να προστατεύεις τους μύες σου από κράμπες που είναι αποτέλεσμα αφυδάτωσης.

Αντηλιακό

Πλέον έχει γίνει κλισέ, αλλά το αντηλιακό πραγματικά σώζει ζωές. Ο ήλιος δεν αστειεύεται. Αφιέρωσε δύο λεπτά και βάλε αντηλιακό στο σώμα σου. Προτίμησε τα αθλητικά αντηλιακά, τα οποία δεν λερώνουν όταν ιδρώνεις, ούτε και τσούζουν στα μάτια.

Γυμνάσου μέσα

Τις μέρες που έχει καύσωνα καλό θα είναι να προτιμήσεις να γυμναστείς σε χώρους με air condition. Σίγουρα δεν έχει την ίδια ομορφιά πχ. το να τρέχεις έξω από το να τρέχεις σε διάδρομο. Τις συγκεκριμένες ημέρες όμως, σίγουρα θα σου είναι πιο ευχάριστο και σαφώς λόγο δροσιάς οι επιδόσεις σου θα είναι πολύ καλύτερες.

Ελαφριά γεύματα

Όταν τα 40άρια κάνουν την εμφάνιση τους, πρέπει να προσαρμόσεις κατάλληλα τη διατροφή σου. Ωραία τα σουβλάκια, οι πίτσες και τα μπέργκερ, αλλά θα σου κάνουν την ζωή δύσκολη. Προτίμησε τα φρούτα εποχής όπως καρπούζι και πεπόνι και ελαφριά γεύματα όπως ρύζι ή μακαρόνια, τα οποία θα δώσουν boost στην απόδοση σου.

Κολύμπι και σκιά

Αν θες σώνει και καλά να γυμναστείς έξω, προτίμησε δασικές διαδρομές με μπόλικη σκιά η οποία θα σου προσφέρει δροσιά και θα σε προστατεύσει από την άμεση έκθεση στον ήλιο. Μια άλλη δροσερή επιλογή είναι το κολύμπι. Σαφώς και θα σε χτυπά και πάλι ο ήλιος, αλλά με σωστή προστασία και τη δροσιά της θάλασσας, όλα γίνονται πιο ευχάριστα.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ : Έρευνα: Ποιες βιταμίνες σας λείπουν εάν κοιμάστε λιγότερες από επτά ώρες κάθε βράδυ

Πηγή : contra