Δε λέμε καλή η βρώμη για πρωινό, όμως από κάποιο σημείο κι έπειτα καταντάει μονότονη. Δες παρακάτω μερικές εξίσου θρεπτικές και πρωτεϊνούχες επιλογές πρωινού για να ξεκινήσει σωστά η μέρα σου:

Γάλα 1.5% λιπαρά ή γιαούρτι 2% λιπαρά + δημητριακά ολικής αλέσεως + ανάλατους ξηρούς καρπούς + φρούτο

Ψωμί ολικής αλέσεως + ταχίνι με μέλι + φρούτο + γάλα 1.5% λιπαρά

Ψωμί ολικής αλέσεως + αβοκάντο + αυγό βραστό + φρούτο ή φρέσκο χυμό

Ψωμί ολικής αλέσεως + κίτρινο τυρί light ή cottage cheese + γαλοπούλα + φρούτο ή φρέσκο χυμό

Ομελέτα + λαχανικά + ψωμί ολικής αλέσεως

Φρουτοσαλάτα + γιαούρτι 2% λιπαρά + θρυμματισμένη καρυδόψιχα + μέλι & κανέλα

Γκοφρέτες ρυζιού + ταχίνι με μέλι ή ταχίνι με κακάο ή φυστικοβούτυρο + μπανάνα σε φέτες + κανέλα,  + γάλα 1.5%

Ψωμί του τοστ ολικής αλέσεως + Philadelphia light + μαρμελάδα (π.χ. φράουλα) χωρίς ζάχαρη + 1 αυγό βραστό

Τοστ με τυρί + γαλοπούλα ή τυρί + ντομάτα

Σάντουιτς με ψωμί του τοστ ολικής αλέσεως, + σάλτσα pesto ή πάστα ελιάς, + mozzarella Dirollo ή ανθότυρο + prosciutto ή γαλοπούλα

Σάντουιτς με ψωμί του τοστ ολικής αλέσεως + ½ στήθος κοτόπουλο (που μπορεί να σου έχει μείνει) ή αυγό βραστό σε φέτες ή καπνιστή γαλοπούλα

Γιαούρτι 0% λιπαρά με γεύση (π.χ. κεράσι), + cottage cheese + αποξηραμένα cranberries + ανάλατα αμύγδαλα + 1 μπάρα δημητριακών

Smoothie με γάλα 1.5% λιπαρά + μπανάνα ή ανανά ή mango + φράουλες

Γιαούρτι 2% + muesli + μέλι + κανέλα

Πηγή : in2life