Μία από τις καλύτερες ολοκληρωμένες ασκήσεις βαρών που μπορείτε να εκτελέσετε είναι η άρση θανάτου, ή γνωστή και ως deadlift. Τώρα, όταν λέμε να εκτελείτε άρσεις θανάτου δεν εννοούμε με τεντωμένα γόνατα και με λυγισμένη πλάτη, προκαλώντας ζημιά στο σώμα σας. Αυτός ΔΕΝ είναι τρόπος για να εκτελέσετε αυτή την άσκηση.
Θα πρέπει να εκτελείτε τις άρσεις θανάτου με τους γοφούς και τους γλουτούς σας, διατηρώντας μια ευθεία, επίπεδη πλάτη και βάζοντας ένταση στα ισχία σας, όχι τόσο στα γόνατα. Αυτό είναι μια εξαιρετικά ευεργετική άσκηση για εσάς και σας δίνουμε 5 λόγους πιο κάτω:

1.    Ενδυνάμωση της λαβής

Αυτή η άσκηση είναι  εξαιρετική στο να σας βοηθήσει να αναπτύξετε μια δυνατή λαβή. Υπάρχουν αρκετοί διαφορετικοί τρόποι για να αυξήσετε τη δύναμη της λαβής σας με τις άρσεις θανάτου. Ο λόγος είναι ότι μπορείτε να εκτελέσετε την άσκηση με πολλούς διαφορετικούς τρόπους. Μπορείτε να εκτελέσετε την άσκηση με μία μπάρα, με ιατρική μπάλα, ή με kettlebell. Υπάρχουν πολλές διαφορετικές παραλλαγές, μπορείτε να εκτελέσετε την άσκηση ακόμη και με κάθε σας χέρι ξεχωριστά. Πιάνοντας και σηκώνοντας το βάρος πάνω από το έδαφος, θα βελτιώσει σημαντικά τη δύναμη του χεριού σας.

 

2.    Ενδυνάμωση του πυρήνα

Με τις άρσεις θανάτου εμπλέκεται σοβαρά το μεσαίο τμήμα του πυρήνα σας για σταθεροποίηση της σπονδυλικής στήλης και για να προετοιμάσει το σώμα σας ώστε να χειριστεί το φορτίο που πρόκειται να σηκώσετε. Με τη δύναμη του πυρήνα μπορείτε να πάρετε τη συνολική ανάπτυξη δύναμης σας σε ένα άλλο επίπεδο.

 

3.    Αύξηση του μεταβολισμού

Ο μεταβολικός σας ρυθμός καθορίζεται από το ποσοστό της συνολικής σας μυϊκή μάζας. Αυτό είναι το μυστικό στο να είστε δυνατοί και σε φόρμα. Οι άρσεις θανάτου, δουλεύουν πολλές μεγάλες μυϊκές ομάδες που θα βοηθήσει στην επιτάχυνση του μεταβολισμού σας, λόγω της ανάπτυξης όλων αυτών των μεγάλων μυών. Σε περίπτωση που χρειάζεται να χάσετε βάρος, τότε η έντονη εκτέλεση άρσεων θανάτου σίγουρα μπορεί να σας βοηθήσει.

 

4.    Βελτιωμένη στάση του σώματος

Πολλά άτομα έχουν προβλήματα με την πλάτη τους, λόγω της κακής στάσης του σώματος και της αδύναμης πλάτης και οπίσθιας αλυσίδας. Με τη συμμετοχή των μυών της οπίσθιας αλυσίδας σας  (γοφοί, οπίσθιοι μηριαίου, τραπεζοειδής, κλπ) θα τραβήξετε ριζικά τους ώμους σας προς τα πίσω ευθυγραμμίζοντας τη σπονδυλική σας στήλη για καλύτερη στάση του σώματος.

 

5.    Βελτιώνει την κινητικότητα

Ένας από τους λόγους που οι αθλούμενοι στερούνται στα ατομικά τους προγράμματα προπόνησης είναι επειδή δεν περιλαμβάνουν ασκήσεις με κινητικότητα του σώματος. Πολλά άτομα προσπαθούν συχνά να χωρίζουν τις προπονήσεις τους μόνο σε απομονωμένες ασκήσεις, οι οποίες δεν βοηθούν στη βελτίωση της συνολικής λειτουργίας και κινητικότητας του σώματος. Οι άρσεις θανάτου είναι μια εξαιρετική σύνθετη άσκηση για να βελτιώσετε την κινητικότητα σας.

Πηγή : fit-blaster.com