Το τυρί είναι καλή πηγή πρωτεϊνών, κάποια είδη όμως είναι πλούσια σε λιπαρά, γεγονός που τα καθιστά «ακατάλληλα» για όσους κάνουν δίαιτα. Γιαυτό καλό θα ήταν να προτιμάτε τυριά με χαμηλά λιπαρά.

Η αλήθεια είναι ότι το τυρί μπορεί να αποτελέσει τμήμα μιας ισορροπημένης διατροφής αρκεί να επιλέγετε τον κατάλληλο τύπο και φυσικά να καταναλώνεται σε λογικές ποσότητες.

Ερευνητές από το Πανεπιστημιακό Κολέγιο του Δουβλίνου κατέληξαν μάλιστα στο συμπέρασμα ότι η κατανάλωση τυριού μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους.

Συγκεκριμένα, διαπίστωσαν ότι η υψηλότερη πρόσληψη γαλακτοκομικών συνδέθηκε με χαμηλότερο Δείκτη Μάζας Σώματος, λιγότερο σωματικό λίπος, μικρότερη περίμετρο μέσης και χαμηλότερη αρτηριακή πίεσης.

 

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ : Τυρί COTTAGE: Για φανατικούς του γυμναστηρίου

 

 

 

 

ΤΑ 30 ΓΡΑΜΜΑΡΙΑ ΔΙΝΟΥΝ 80 ΘΕΡΜΙΔΕΣ, 6 ΓΡΑΜΜΑΡΙΑ ΛΙΠΟΥΣ, 7 ΓΡΑΜΜΑΡΙΑ ΠΡΩΤΕΪΝΗΣ ΚΑΙ 1 ΓΡΑΜΜΑΡΙΟ ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΩΝ.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ : Οικονομικές και υγιεινές πηγές πρωτεΐνης

Πηγή : onmed