More
    ΑρχικήFitnessΤα 20 πιο δημοφιλή άρθρα της fmh.gr το 2022 για την γυμναστική,...

    Τα 20 πιο δημοφιλή άρθρα της fmh.gr το 2022 για την γυμναστική, τη διατροφή, τη φυσικοθεραπεία και την υγεία

    Το 2022 φτάνει στο τέλος του σε λίγες μέρες. Μια ακόμα δυνατή χρονιά για την fmh.gr με βραβεία για την ιστοσελίδα μας και μεγάλη επισκεψιμότητα.

    Οι συνεργάτες μας το 2022 έγραψαν 429 νέα άρθρα μέχρι και σήμερα. Για την γυμναστική, την διατροφή, την φυσικοθεραπεία και την υγεία.

    Ευχαριστούμε όλους εσάς (τους πάνω από 200.000 μοναδικούς επισκέπτες κάθε μήνα) που επισκεφθήκατε την ιστοσελίδα μας το 2022  για να ενημερωθείτε αλλά και να επιλέξετε κάποιον από τους συνεργάτες μας για την επίτευξη των στόχων σας και υποσχόμαστε ότι το 2023 θα είναι ακόμα πιο δυνατή χρονιά με ποιοτική και έγκυρη πληροφόρηση.

    Μείνετε δυνατοί και προσπαθήστε να γυμνάζεστε και να τρέφεστε οσο πιο ποιοτικά μπορείτε.

    Σας παραθέτουμε τα 20 άρθρα της ιστοσελίδας μας, με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα για το 2022.

    Λωτός: Oφέλη, θερμίδες, παρενέργειες, βιταμίνες και πως τρώγεται

    Μάθε πόσο βάρος σηκώνεις όταν κάνεις έλξεις στο μονόζυγο

    Πως θα πετύχουμε την απώλεια βάρους μετά τα 40

    Εγκάρσιος κοιλιακός: Γιατί και πως να τον γυμνάσω

    Τσιμπήματα στην καρδιά: Τι φανερώνει αυτή η ενόχληση και τι να κάνω

    Ποιους 3 κανόνες να ακολουθείς για να χάνεις λίπος και οχι μύες

    Τροχαντηρίτιδα ισχίου: Ποιες είναι οι αιτίες και ποια η θεραπεία

    Πως καταλαβαίνεις ότι έπαθες θλάση στα πλευρά και ποια η αντιμετώπιση

    5 λόγοι που παίρνουμε κιλά ενώ δεν τρώμε

    Γυναίκες 40-50-60 ετών: Τι εξετάσεις πρέπει να κάνουν τακτικά;

    Γιατί δεν “χτίζω” μύες; Δες 10 πιθανούς λόγους

    3 πρωινά γεύματα για ασκούμενους (Απώλειας, Διατήρησης, Αύξησης βάρους)

    Οστικό οίδημα: Τι είναι και πως αντιμετωπίζεται

    Τρέξιμο: Ποια μέθοδος θα με βοηθήσει να χάσω βάρος πιο γρήγορα;

    Υπερφαγία: Μάθε πως θα την σταματήσεις με αυτούς τους τρόπους

    6 σημαντικές εξετάσεις υγείας για αθλητές και ασκούμενους

    Ποιοι είναι οι διαρθρικοί μύες και πως τους προπονούμε

    Οι τροφές με άπαχη πρωτεΐνη που βοηθούν στην απώλεια βάρους και στην αύξηση της μυϊκής μάζας

    Ημερήσια προγράμματα διατροφής 2000 θερμίδων από τους διαιτολόγους του fmh.gr

    Ετσι θα διώξεις το πρήξιμο στη κοιλιά από την κατακράτηση υγρών

    Ακολούθησε το fmh.gr στο Google News, στο Twitter, στο Facebook στο Υoutube και στο Instagram

    Ακολουθήστε μας

    97,961ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    28,027ΑκόλουθοιΑκολουθήστε