Spinning… για να βάλεις φωτιά στον μεταβολισμό σου – Fitness Motivation Hellas

Το Spinning είναι ένα ομαδικό πρόγραμμα ποδηλασίας σε εσωτερικό χώρο που βελτιώνει τη φυσική κατάσταση και γίνεται με τη χρήση ενός ειδικά σχεδιασμένου στατικού ποδηλάτου.

Δεν επιβαρύνει τις αρθρώσεις του σώματος και γι’ αυτό θεωρείται κατάλληλο για όσους δεν μπορούν να ακολουθήσουν κάποιο άλλο είδος αερόβιας άσκησης. Έρευνες έχουν δείξει ότι σε ένα μάθημα Spinning διάρκειας 45 λεπτών, ένας ασκούμενος μπορεί να χάσει 600-800 θερμίδες.

Είναι κατάλληλο για όλες τις ηλικίες και όλα τα επίπεδα φυσικής κατάστασης, από αρχάριους μέχρι επαγγελματίες ποδηλάτες.

– Δεν επιβαρύνει τις αρθρώσεις του σώματος και γι’ αυτό θεωρείται ασφαλές για όσους δεν μπορούν να ακολουθήσουν κάποιο άλλο είδος αερόβιας άσκησης.

– Έρευνες έχουν δείξει ότι σε ένα μάθημα Spinning διάρκειας 45 λεπτών, ένας ασκούμενος μπορεί να χάσει από 600 έως 800 θερμίδες.

– Βοηθάει στην μυϊκή τόνωση και σύσφιξη, αλλά όχι στην αύξηση του μυϊκού όγκου. Δεν θα «φουσκώσουν» τα πόδια σας, δηλαδή!

– Είναι άσκηση που σε απελευθερώνει από κάθε ένταση και σε οδηγεί με ασφάλεια σε υψηλή καύση θερμίδων, θεαματική βελτίωση του καρδιοαναπνευστικού συστήματος και σε εκπληκτικά αποτελέσματα όσον αφορά την τόνωση του μυϊκού συστήματος και τη σιλουέτα.

– Η παρακολούθηση ενός προγράμματος Spinning δεν απαιτεί ιδιαίτερες γνώσεις και ικανότητες.

Συνιστάται στους συμμετέχοντες να έχουν μαζί τους νερό, μια πετσέτα προσώπου και να φορούν ποδηλατικό κολάν. Επίσης, να μην είναι εντελώς νηστικοί πριν την προπόνηση.


Συγκεκριμένα:

Πρόκειται για διαλειμματική προπόνηση (με εναλλαγές ρυθμού) πάνω σε στατικό ποδήλατο πίστας (διαφέρει από το στατικό ποδήλατο). Η αντίσταση προέρχεται από τον μπροστινό τροχό και είναι ρυθμιζόμενη, υπάρχει φρένο, η σέλα ρυθμίζεται κάθετα και οριζόντια. Το μάθημα περιλαμβάνει ασκήσεις που γυμνάζουν όλες τις μυϊκές ομάδες που ενεργούν κατά την ποδηλασία ενώ η προπόνηση γίνεται πιο αποδοτική όταν χρησιμοποιείτε καρδιοσυχνόμετρο για να μετράτε τους παλμούς σας. Αν ξεπέρασετε τους 150 σταματάτε με το φρένο.

Ακόμα πιο συγκεκριμένα!

Μεγάλες καύσεις λίπους!
Συντελεί στην απώλεια κιλών και στην καλύτερη φυσική κατάσταση μόλις με 2-3 μαθήματα την εβδομάδα.
Γυμνάζει πόδια, χέρια, ώμους, στήθος, κοιλιακούς και την καρδιά, αφού αποτελεί μία από τις καλύτερες καρδιαγγειακές ασκήσεις,
Βελτιώνει την αντοχή και αυξάνει την αερόβια ικανότητα του οργανισμού.
Ενδυναμώνει τετρακέφαλους, γλουτιαίους, γαστροκνήμια.
Σας διασκεδάζει!

Τι περιλαμβάνει μία προπόνηση

Το spinning είναι μια ολοκληρωμένη αερόβια προπόνηση. Πραγματοποιούνται εντάσεις, ορθοπεταλιές και αυξομείωση της αντίστασης. Ξεκινά με προθέρμανση (αργή ποδηλασία), ενώ στην αποθεραπεία γίνονται διατάσεις πάνω στο ποδήλατο. Το μάθημα διαρκεί μέχρι 45′ λεπτά. Καλό είναι να φορέσετε ειδικό κολάν με ενίσχυση, το οποίο φοριέται μέσα από τη φόρμα, για να μη σας ενοχλεί η σέλα.

 

Για να κάνετε spinning δεν πρέπει να έχετε κανένα καρδιαγγειακό πρόβλημα. Επίσης, αν έχετε ορθοπεδικά προβλήματα, ειδικά στη μέση και τα γόνατα καλύτερα να το αποφύγετε.

Πηγη : transformersfc.gr