Ο Frank Medrano γυμνάζεται με ασκήσεις με το βάρος του σώματος του  και μέσω των βίντεο του παρακινεί τον κόσμο να γυμναστεί και να χτίσει ένα όμορφο σώμα και μυική δύναμη με απλές ασκήσεις.

To καλό με τις bodyweight ασκήσεις είναι ότι μπορούν να γίνουν παντού και δεν χρειάζονται κανένα εξοπλισμό.

Σήμερα θα δούμε ένα πρόγραμμα με σκοπό την καύση λίπους .

Αποτελείται από 10 ασκήσεις των 30 δευτερολεπτων με 10 δευτερόλεπτα διάλειμμα μεταξύ των ασκήσεων.

Οι ασκήσεις είναι οι ακόλουθες.
ENJOY

  1. In and out shoulder taps
  2. 360 mountain climbers
  3. Shotcaller burpee
  4. Plank Side crunch
  5. Drop dead push up to knee in 
  6. Froggers
  7. Break dancer
  8. Broad jumps
  9. Tricep extendion knees in
  10. Split squat jumps

FMH.GR