Αρχική Fitness Frank Medrano: Προπόνηση με το βάρος του σώματος για καύση λίπους

Frank Medrano: Προπόνηση με το βάρος του σώματος για καύση λίπους

Ο Frank Medrano γυμνάζεται με ασκήσεις με το βάρος του σώματος του και μέσω των βίντεο του παρακινεί τον κόσμο να γυμναστεί και να χτίσει ένα όμορφο σώμα και μυική δύναμη με απλές ασκήσεις.

To καλό με τις bodyweight ασκήσεις είναι ότι μπορούν να γίνουν παντού και δεν χρειάζονται κανένα εξοπλισμό.

Σήμερα θα δούμε ένα πρόγραμμα με σκοπό την καύση λίπους .

Αποτελείται από 10 ασκήσεις με το βάρος του σώματος των 30 δευτερολεπτων με 10 δευτερόλεπτα διάλειμμα μεταξύ των ασκήσεων.

Οι ασκήσεις είναι οι ακόλουθες.
ENJOY

  1. In and out shoulder taps
  2. 360 mountain climbers
  3. Shotcaller burpee
  4. Plank Side crunch
  5. Drop dead push up to knee in
  6. Froggers
  7. Break dancer
  8. Broad jumps
  9. Tricep extendion knees in
  10. Split squat jumps

FMH.GR

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Χρόνος ή Απόσταση: Ποια είναι η καλύτερη στρατηγική προπόνησης;

Ερευνητές έδειξαν πως το μυαλό επεξεργάζεται την απόσταση και τον χρόνο διαφορετικά. Όταν η γραμμή τερματισμού μιας μετρήσιμης προσπάθειας είναι μπροστά σου, έχεις οπτική ανατροφοδότηση για το πόσο δρόμο έχεις ακόμα...

Ακολουθήστε μας

89,724ΥποστηρικτέςΚάντε Like
26,344ΑκόλουθοιΑκολουθήστε