Home Fitness Προπόνηση - δυναμίτης αν έχετε μόνο λίγα λεπτά το πρωί

Προπόνηση – δυναμίτης αν έχετε μόνο λίγα λεπτά το πρωί



Την πρωινή προπόνηση τη θεωρούσα ανέκαθεν πολύ βασική γιατί με βοηθάει τα μέγιστα στη δουλειά μου:

– διαρκές αίσθημα ευεξίας

– καλύτερη οξυγόνωση και αιμάτωση των ιστών,του εγκεφάλου συμπεριλαμβανομένου

– μια μικρή, ορμονική, άκρως ντοπαριστική πλημμυρίδα όταν βάζω την κατάλληλη ένταση

– αυξημένη δημιουργικότητα.

Με σώμα και μυαλό σε υψηλές πτήσεις πώς να μην αποδώσεις καλύτερα στη δουλειά σου,να μην είσαι πιο παραγωγικός,πιο δημιουργικός και πιο αποτελεσματικός;

Για την καυτή αυτή προπονησούλα θα χρειασθείτε 7-9 λεπτά.

1. Ξεκινάτε με 60″ τρέξιμο επί τόπου σε διαρκώς δυνατότερο τέμπο:

https://www.youtube.com/watch?v=-3bYVkc6Y4Y

2. Σπριντάρετε all out για 30″.

Πώς γίνεται;

Γίνεται μια χαρά και ανεβάζετε πολλούς σφυγμούς:

Από 155-170 κατά μέσο όρο,ανάλογα με την ένταση και την ηλικία σας:

https://www.youtube.com/watch?v=f7lGyBap64A

Kάντε το ξυπόλητοι πάνω σε ένα παχύ χαλί ή σε ότι άλλο βρείτε κατάλληλο.

3. Κάντε ένα σετ prisoner squats με 15-25 επαναλήψεις για τον κάτω κορμό:

https://www.youtube.com/watch?v=97p3_bDkPUE

4. Κάντε ένα σετ από πουσάπς με τα πόδια ψηλά με 10-20 επαναλήψεις για τον άνω κορμό:

https://www.youtube.com/watch?v=QtAqd4lxv88

5. Tελειώστε με ένα σετ mountain climbers για το μέσο κορμό, διαρκείας κοντά στα 30″:

https://www.youtube.com/watch?v=nmwgirgXLYM

Eπαναλαμβάνετε τον κύκλο 2-5 για μια ακόμη φορά,κάνετε το μπανάκι σας και είστε έτοιμοι για τα πάντα!

Πηγη : totalfitness-christos.blogspot.com

 



ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

4 συνήθειες που πρέπει να αποκτήσεις μετά την γυμναστική με βάρη...

Είτε προσπαθείς να χάσεις λίπος είτε να αναπτύξεις την μυική σου μάζα, μετά από μία προπόνηση με βάρη, οφείλεις να ακολουθήσεις κανόνες οι οποίοι...