Πρωινό γεμάτο ενέργεια και θρεπτικά συστατικά, που θα σε  κρατήσει για πολλές ώρες! Επιλέγουμε συνήθως ένα μπολ σαν αυτό μαζί με ένα φλιτζάνι καφέ ή τσάι.

Στη βάση:
200 γρ. γιαούρτι 2%
1 μπανάνα?
Κανέλα

1/2 μπανάνα
2 κ.σ. βρώμη
1 κ.γ. cranberries
Σοκολάτα υγείας

Η βάση είναι περιέχει μόλις 208 kcals ?, ενώ παράλληλα περιέχει 23 γρ. υδατάνθρακα και 20 γρ. πρωτεΐνης!
Για ποιους άλλους λόγους να επιλέξεις τόσο αυτή τη βάση όσο και αυτά τα toppings;

•Τα φρούτα συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του οργανισμού τόσο λόγω της μεγάλης συγκέντρωσης νερού που περιέχουν όσο και των βιταμινών που διαθέτουν. Μην ξεχνάμε και τις διαιτητικές ίνες που έχουν.

•Τα cranberries είναι γνωστά για πολλές δράσεις τους.
Αντιβακτηριδιακή και αντιοξειδωτική (σε αυτά συναντάμε το κηκιδικό οξύ, ένα από τα πιο γνωστά αντιοξειδωτικά). Σε συνδυασμό με τη βιταμίνη C που διαθέτουν, συμβάλουν στην μείωση του ρυθμού γήρανσης του δέρματος.

•Η κανέλα δεν λείπει ποτέ από το πρωινό μου καθώς δίνει έξτρα γεύση στο γιαούρτι και φημίζεται και για την ισχυρή αντιοξειδωτική της δράση.

•Η βρώμη περιέχει β-γλυκάνη. Αυτή η φυτική ίνα είναι διαλυτή και έχει την ιδιότητα να μειώνει την ολική και την LDL- χοληστερόλη. Οι φυτικές ίνες συμβάλουν στον έλεγχο του σακχαρώδη διαβήτη και των καρδιαγγειακών παθήσεων.

Παπαπάνου Αννελίνα
Υποψήφια MSc Κλινική Διατροφή
BSc Χημικός
Τελειόφοιτη του Τμήματος Διαιτολογίας και Διατροφής Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο