Το ντους αμέσως μετά την προπόνηση (και όχι μισή ώρα μετά στο σπίτι) συμπληρώνει το σωστό χαλάρωμα αρκεί να γνωρίζεις πως θα το κάνεις.

Το recovery shower έρχεται να συμπληρώσει τις διατάσεις.

Όταν τρέχεις ή κάνεις κάνεις γυμναστική η καρδιά σου στέλνει περισσότερο οξυγόνο (μέσω του αίματος) στους μύες σου. Το ζέσταμα που πρέπει να κάνεις αρχικά γίνεται για να προετοιμάσει το σώμα σου για το στρες που θα υποστεί κατά την άσκηση. Είναι σημαντικό κομμάτι.

Εξίσου σημαντικό άρα είναι και ότι ακολουθεί μετά την άσκηση. Κάποιες ελαφρές ασκήσεις (σ.σ. διατάσεις) για να χαλαρώσουν οι μύες ξέρεις ότι είναι ενδεδειγμένες.

Το επόμενο στάδιο είναι το μπανιο. Αν είναι ζεστό τότε σε χαλαρώνει. Πέραν του ότι ξεπλένεις πιο άνετα τα βακτήρια από πάνω σου μετά τη γυμναστική είναι ιδανικό για να χαλαρώσει το σώμα σου.

Το recovery shower βοηθά στην «επαναφορά» του σώματος μετά την άσκηση και είναι και ζεστό και κρύο ντους μαζί. Για την ακρίβεια, γίνεται εναλλαγή της θερμοκρασίας από το κρύο στο ζεστό.

Κρύο ντουζ που λένε μερικοί ή ζεστό είναι η σωστή επιλογή για το σωστό recovery shower

Η απάντηση βρίσκεται κάπου στη μέση.

Η γιατρός Kristin Maynes αναφέρει χαρακτηριστικά: «Πρέπει όλοι να θυμόμαστε ότι το σώμα κάθε ανθρώπου είναι διαφορετικό και αντιδρά διαφορετικά στην κάθε θεραπεία. Το recovery shower μπορεί να είναι μια αποτελεσματική βοήθεια για μυϊκούς πόνους ή μικροτραυματισμούς μετά την άσκηση.

Στην αρχή ξεκινάς με κρύο νερό ώστε να μειώσεις τυχόν φλεγμονές στις αρθρώσεις και στους τένοντες και τον πόνο που προκαλούν. Επειτα συνεχίζεις με ζεστό νερό που βοηθά με την σειρά του στην αναδόμηση της επιδερμίδας. Ετσι αν έχεις μυικούς πόνους ή είσαι πολύ κουρασμένος δοκίμασε αυτή την τεχνική και θα δεις διαφορά.

Συμπερασματικά: Ένας συνδυασμός ίσως είναι η ιδανική επιλογή. Να ξεκινήσεις με χλιαρό νερό για λόγους υγιεινής και σταδιακά να φτάσεις στο κρύο για λόγους αποθεραπείας.

Πηγή : activeman