Ο πόνος πέρα από ένα σύστημα συναγερμού που μας προειδοποιεί ότι κάτι δεν πάει καλά στο σώμα μας ,είναι και ένα σύστημα γεμάτο πληροφορίες που μας κατευθύνει ως προς την ανατομική δομή που πάσχει,την σοβαρότητα της κατάστασης και την πιθανή αιτία που προκάλεσε τα συμπτώματα.

Ένας από τους πιο συχνούς λόγους που κάποιος-α θα σταματήσει την προπόνηση για πολύ καιρό ,είναι ο πόνος που βίωσε μετά από μια έντονη προπόνηση και δεν μπορεί να καταλάβει, εαν είναι τραυματισμένος-η ή όχι και εαν πρέπει να ξαναπάει για προπόνηση.

Το μυϊκό πιάσιμο έχει κάποια συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που εφόσον τα ξέρουμε,μπορούμε να το ξεχωρίσουμε από έναν τραυματισμό.

Τώρα θα μου πείτε,δεν μπορεί τα συμπτώματα της μιας λίστας να βρίσκονται στην άλλη και το αντίθετο;

Φυσικά και μπορεί να συμβαίνει κάτι τέτοιο και πολλά συμπτώματα μπορεί να υπάρχουν και στις δύο περιπτώσεις, αλλά ένα μεγάλο ποσοστό ασκούμενων μπορεί να καλυφθεί για τις πρώτες 2-3 ημέρες βασιζόμενο σ αυτή την λίστα παρακολουθώντας την πορεία του και εφόσον δεν αλλάζει κάτι προς το καλύτερο,τότε μπορεί να απευθυνθεί για βοήθεια σε έναν επαγγελματία υγείας.

Κλείνοντας θέλω να σας πω, ότι είτε είναι μυϊκό πιάσιμο, είτε είναι τραυματισμός,η σωστή δοσολογία της άσκησης ( και όχι η αποφυγή), είναι και θα παραμείνει να είναι η λύση και θεραπεία σε τέτοια ζητήματα!

Χάρης Βαλσαμιδης 
Ιατρός Αποκατάστασης και Health Coach