More
    ΑρχικήFitnessΠως να μεταβώ σε ένα πιο υγιεινό τρόπο ζωής. Βρες χρόνο –...

    Πως να μεταβώ σε ένα πιο υγιεινό τρόπο ζωής. Βρες χρόνο – Ανέλαβε Δράση

    Πολλές φορές όταν είναι να ξεκινήσω κάτι καινούριο, όπως μια συνεργασία με ένα νέο πελάτη αναθέτω στον εαυτό μου δυο αρκετά σημαντικές «δουλειές» που πρέπει να γίνουν.

    Γράφει ο Φίλιππος Μεσιακάρης, Γυμναστής, Τρίκαλα

    Να βρω χρόνο : ώστε να προετοιμαστώ για τη νέα αυτή δραστηριότητα, στην περίπτωσή μου την συνεργασία, να κάνω ότι πρέπει να γίνει πριν από αυτό και να καθορίσω πότε θα συμβεί η νέα δραστηριότητα αυτή.

    Να δράσω στα επόμενα 5’ προς το στόχο : που σημαίνει να κάνω μια δραστηριότητα που θα με διευκολύνει ώστε να ξεκινήσω και να έρθω πιο κοντά στο στόχο μου. Για παράδειγμα να καταγράψω κάτι σε ένα φύλλο χαρτί σχετικό με τον πελάτη, ίσως κάποιες ερωτήσεις που μπορεί να έχω.

    Τα ίδια δυο βήματα είναι σημαντικά και για εκείνους. Πρώτα να βρούνε ή να δημιουργήσουν τον χρόνο που χρειάζονται για να πετύχουν αυτό που θέλουν και έπειτα να κάνουν μια πράξη, ένα μικρό βήμα το οποίο θα τους φέρει πιο κοντά στο στόχο τους. Το ίδιο συμβουλεύω να κάνεις και εσύ που διαβάζεις τώρα αυτές τις γραμμές.

    Το να βρεις χρόνο σημαίνει πως για εσένα σημασία έχεις ΕΣΥ.

    - Advertisement -

    Πρόκειται να δεσμευτείς απέναντι στον εαυτό σου, στις αξίες σου, τις προτεραιότητες σου και τους στόχους σου.

    Να βρίσκεις χρόνο είναι μια συνήθεια απαραίτητη για την επιβίωσή σου. Διότι αν δεν βρίσκεις εσύ χρόνο για σένα τότε ο χρόνος θα αφαιρείται μόνιμα από σένα. Συνεχώς θα παραγκωνίζεσαι από άλλες υποχρεώσεις, μόνιμα θα προκύπτει κάτι άλλο και τελικά ποτέ δεν θα είναι η κατάλληλη στιγμή να ξεκινήσεις κάτι νέο.

    Είτε πρόκειται για την γυμναστική σου, την δια βίου εκπαίδευσή σου ή την υγεία σου, το να εξασκείς να βρίσκεις χρόνο μπορεί να σε βοηθήσει να αποκτήσεις και άλλες δεξιότητες όπως:

    • Να αναγνωρίζεις τι είναι σημαντικό για εσένα. Το πως περνάς τον χρόνο σου αντικατοπτρίζει τις αξίες σου. Εάν εκτιμάς την πρόοδο και την γνώση τότε στρέψε την προσοχή σου εκεί.
    • Να ζητάς και να διαπραγματεύεσαι τα θέλω και τις ανάγκες σου. Για παράδειγμα αν χρειάζεσαι χρόνο για την γυμναστική σου, ζήτα το. Γίνε ο συνήγορός σου και ζήτα βοήθεια ώστε κάποιος άλλος να προσέξει τα παιδιά ή να ετοιμάσει το φαγητό, ή να κάνεις τις αγγαρείες του σπιτιού.
    • Να καταλάβεις ρεαλιστικά τις δυνατότητές σου. Βρίσκοντας χρόνο και αφιερώνοντάς τον στα ενδιαφέροντα σου θα σε βοηθήσει να αντιληφθείς τις δυνατότητές σου και ρεαλιστικά θα σου δείξει πότε θα έρθει το αποτέλεσμα. Έτσι θα μάθεις να περιμένεις πότε θα έρθει τι.
    • Να μάθεις να κοιτάς μπροστά, να σχεδιάζεις και να περιμένεις.
    • Να μάθεις να αντιμετωπίζεις εμπόδια. Όταν και αν έρθουν αυτά θα έχεις κάποια εφεδρικά πλάνα ώστε να συνεχίζεις την πρόοδό σου ανενόχλητα.
    • Να καλωσορίζεις το αναπάντεχο. Θα είσαι ήδη σε ετοιμότητα για το αναπάντεχο. Οπότε έχοντας τα πλάνα σου έτοιμα το αναπάντεχο θα μάθεις πως είναι για σένα φυσιολογικό.

     Αφού μάθεις πως να δημιουργείς τον χρόνο που χρειάζεσαι τότε πρέπει να αρχίζεις να αναλαμβάνεις δράση για να κατακτήσεις τη νέα σου συνήθεια.

    Για τα επόμενα 5’ ανέλαβε δράση

    Είναι εύκολο να αρχίσεις να χάνεσαι μέσα στην ανάλυση για το τι θα κάνεις, πως θα το κάνεις και πότε ώσπου να παραλύσεις. Υπάρχουν τόσες πολλές ιδέες, πολλές ανησυχίες και ακόμα περισσότερα άγχη. Τίποτα από όλα αυτά δεν θα σε βοηθήσει αν δεν αναλάβεις δράση. Αν δεν κάνεις κάτι. Όπως το να μάθεις να βρίσκεις χρόνο, έτσι και το να μάθεις να αναλαμβάνεις δράση μέσα στα επόμενα 5’ προς τον στόχο σου θα σε διδάξει δεξιότητες όπως:

    • Η δράση έρχεται πριν την παρακίνηση. Όχι το αντίστροφο. Είναι εύκολο να περιμένεις πότε θα έρθει η παρακίνηση αλλά συνήθως όταν ξεκινήσουμε να κάνουμε κάτι τότε αισθανόμαστε περισσότερο παρακινημένοι.
    • Μια μικρή πράξη θα σε βγάλει από τη στασιμότητα και την αναβλητικότητα. Χρειάζεται απλά να ξεκινήσεις. Αυτό είναι το πιο δύσκολο κομμάτι. Μέχρι να περάσεις την πόρτα του γυμναστηρίου. Μέχρι να ξεκινήσεις να μαγειρεύεις ένα υγιεινό φαγητό. Μέχρι να ξεκινήσεις το επόμενο κεφάλαιο. Μέχρι να γυρίσεις σελίδα.
    • Συχνά πρέπει απλά να πιέσεις μετά τα πρώτα λεπτά αντίστασης και θα ρολλάρεις.
    • Οι μικρές πράξεις συχνά δημιουργούν φόρα. Φαντάσου πως δεν έχεις διάθεση να γυμναστείς σήμερα αλλά αποφασίζεις να πας στο γυμναστήριο και ακόμα δεν το νιώθεις. Πίεσε για ακόμα λίγο μετά το ζέσταμα και πριν το καταλάβεις οι παλμοί ανεβαίνουν, η ευφορία έρχεται και στο τέλος αισθάνεσαι πραγματικά καλά για τον εαυτό σου.
    • Η δράση σε ενδυναμώνει. Θα νιώσεις έμπνευση και ενέργεια. Όσο περισσότερο θα δρας, τόσο πιο καλά θα αισθάνεσαι.
    • Την δράση την απολαμβάνεις. Είναι κάτι το πραγματικό. Συνέβη και το έκανες εσύ. Και ξέρεις πως όταν το κάνεις ξανά θα το απολαύσεις και πάλι.

    Στο σημερινό άρθρο δεν ήθελα να περιγράψω 2 ή 5 ή 8 βήματα. Η επιτυχία δεν έχει πάντα να κάνει με βήματα. Σκοπός μου είναι να το διαβάσεις ξανά και ξανά να το συζητήσεις και να σε βάλει να σκεφτείς γύρω από το χρόνο σου και τι μπορείς να κάνεις άμεσα για να το πετύχεις αυτό. Οπότε θα σε αφήσω με μια άσκηση.

    Σκέψου τον στόχο σου και στο ημερολόγιο σου σημείωσε για την επόμενη εβδομάδα πότε θα ασχοληθείς με εσένα. Όλες τις ημέρες. Ύστερα σκέψου ποια θα είναι η πράξη που μπορείς να κάνω τα επόμενα 5 λεπτά για να μπεις στη διαδικασία αυτή;

    Σαν παράδειγμα εγώ θα σημειώσω πότε είναι τα επόμενα ραντεβού με κάποιον πελάτη και μέσα στα επόμενα 5’ θα αρχίσω να δουλεύω πάνω στο πρόγραμμά του/της.

    Καλή επιτυχία!

    Ακολούθησε το fmh.gr στο Google News, στο Twitter, στο Facebook στο Υoutube και στο Instagram

    personal trainer Τρικαλα Φιλλιπος Μεσιακαρης

    Φίλιππος Μεσιακάρης, Γυμναστής, Τρίκαλα

    Ακολουθήστε μας

    97,961ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    28,027ΑκόλουθοιΑκολουθήστε