Αρχική Fitness Πως να γυμναστείτε στο σπίτι με τα παιδιά σας στην καραντίνα

Πως να γυμναστείτε στο σπίτι με τα παιδιά σας στην καραντίνα

Πώς μπορούμε να εκμεταλλευτούμε ποιοτικά και ουσιαστικά τον χρόνο που θα έχουμε στο σπίτι με τα παιδιά μας τις μέρες της καραντίνας; Γινόμαστε δημιουργικοί, ανακαλύπτουμε ξεχασμένα παιχνίδια και κάνουμε μαζί προπόνηση. Online γυμναστική, κάποιο πρόγραμμα του προπονητή μας και γινόμαστε αυτομάτως το πιο σπουδαίο αθλητικό πρότυπο για τα παιδιά, ενισχύοντας τους οικογενειακούς δεσμούς.

Συνέβη στο απόλυτο στη φάση της πρώτης καραντίνας και συμβαίνει εξίσου τώρα, αν και μέχρι στιγμής σε λίγο λιγότερο βαθμό σε αυτή τη δεύτερη περιπέτεια του lockdown. Η οικογενειακή ζωή έχει αλλάξει δραματικά, ως αποτέλεσμα των μέτρων περιορισμού του κορονοϊού, αν και για όσο τα μικρά παιδιά (νηπιαγωγείο, δημοτικό) εξακολουθούν να πηγαίνουν σχολείο, η κατάσταση στο σπίτι εξακολουθεί να παραμένει κάπως ήρεμη. Τουλάχιστον τα πρωινά και για όσους γονείς εργάζονται εξ αποστάσεως και από τον καναπέ τους.

Ωστόσο, ακόμα και τα πιτσιρίκια που πηγαίνουν στο σχολείο, έχουν χάσει την εκτόνωση της παιδικής χαράς, της προπόνησης σε κάποια αθλήματα, ενώ τα μεγαλύτερα παιδιά και οι γονείς καλούνται να ανακαλύψουν νέους τρόπους άθλησης, ώστε να παραμείνουν σε φόρμα και καλή διάθεση. Αλλά γιατί να μην υπάρχει η θετική σκέψη… ότι πλέον μπορούν να τα κάνουν όλα μαζί, κερδίζοντας ποιοτικό και ουσιαστικό χρόνο που στην κανονική ζωή θα στερούνταν; Πώς όμως θα ανακατευθύνετε την ενέργεια των παιδιών σε κοινές αθλητικές δραστηριότητες, που θα μπορείτε να απολαύσετε από την ασφάλεια του σπιτιού κατά τη διάρκεια του κλειδώματος στην εποχή του COVID-19;

Η αλήθεια είναι πως είναι δύσκολο για τα παιδιά να μην έχουν τη ρουτίνα του σχολείου και την κοινωνική αλληλεπίδραση που αυτό παρέχει. Για τα περισσότερα εξ αυτών, η απότομη αυτή αλλαγή, η απώλεια της δομής κατά τη διάρκεια της ημέρας, η διαπίστωση ότι αυτό που συμβαίνει έχει να κάνει με ασθένειες και ακόμη χειρότερα με τον θάνατο, είναι πιθανό να αυξήσει το άγχος τους. Περίπου 1 στα 4 παιδιά θα έχουν κάποια στιγμή στη ζωή τους μια διαταραχή άγχους και αυτά τα παιδιά είναι ιδιαίτερα ευάλωτα σε συνθήκες υψηλού άγχους κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου που διανύουμε. Κατά συνέπεια, είναι τρομερά σημαντικό να κατανοήσουμε – και να αντισταθμίσουμε – την πίεση που μπορεί να δεχτούν τα πιτσιρίκια μας και ένας τέλειος τρόπος είναι κάνοντας προπόνηση μαζί τους.

ΠΟΣΗ ΑΣΚΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ;

Οι ειδικοί παγκοσμίως συνιστούν ότι ιδανικά η σωματική δραστηριότητα για τα παιδιά όλων των ηλικιών θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 60 λεπτά μέτριας έως έντονης δραστηριότητας την ημέρα, ανάλογα με την ηλικία και το επίπεδο φυσικής κατάστασής τους. Ο αθλητισμός και η σωματική δραστηριότητα και ειδικά μαζί σας, θα συμβάλουν στο να τα κάνουν πιο ευτυχισμένα, πιο υγιή, πιο ανθεκτικά και κοινωνικά αφοσιωμένα. Υπάρχουν πολλές μελέτες που δείχνουν ότι μπορεί επίσης να επηρεάσει θετικά τις άλλες μαθησιακές δεξιότητές τους, συμπεριλαμβανομένης της ακαδημαϊκής τους εκπαίδευσης, ενώ τα βοηθά να αναπτύξουν τις ακαθάριστες και καλές κινητικές τους δεξιότητες, καθώς και κοινωνικές ικανότητες όπως η ανθεκτικότητα.

ΠΩΣ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ

Πρόσφατη έρευνα του πανεπιστημίου της Μελβούρνης στην Αυστραλία, έδειξε ότι οκτώ στα 10 παιδιά δεν λαμβάνουν τη συνιστάμενη ώρα σωματικής άσκησης την ημέρα. Αντιθέτως, το 77% των παιδιών με ενεργό γονέα μαθαίνουν να γίνονται ενεργά και από μόνα τους. Το σημαντικό που καταφέρνουν οι εν λόγω γονείς που αθλούνται, είναι ότι γίνονται το πιο σημαντικό αθλητικό πρότυπο για τα παιδιά τους. Εάν έχετε τη δυνατότητα κάποιου εξωτερικού χώρου, ρίξτε απλά σουτάκια σε μια μπασκέτα (ΜΠΑΣΚΕΤΑ ΔΩΜΑΤΙΟΥ) , αλλάξτε πάσες, παίξτε ρακέτες, κάντε μαζί ασκήσεις για ζέσταμα ή διατάσεις. Ακόμα και το να μάθετε τα βήματα ενός χορού μαζί.

Σίγουρα τα παιδιά σας θα ακολουθούσαν κάποιο χόμπι, (π.χ. τένις, μπάσκετ, ποδόσφαιρο, βόλεϊ) πριν την καραντίνα. Οπότε, εάν μπορείτε να κάνετε κάτι αντίστοιχο έστω και για λίγο, θα είναι τέλειο. Τρέξτε, κάνετε yoga, pilates, ποδήλατο, χρησιμοποιήστε τα skateboards / rollerblades στο δρόμο πάνω-κάτω ή ακολουθήστε όλοι μαζί κάποιο από τα δεκάδες workouts (όπως ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΕ ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ) που θα βρείτε στο YouTube. Βάλτε μουσική δυνατά, αφήστε την επιλογή σε εκείνα και είσαστε έτοιμοι να ξεκινήσετε. Η άσκηση θα βελτιώσει τη διάθεσή σας και θα σας βοηθήσει να μειώσετε τα επίπεδα άγχους και λύπης, τα οποία αυξάνονται αυτές τις δύσκολες μέρες του εγκλεισμού..

ΓΙΝΕΤΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΙ…

Η αλήθεια είναι ότι μπορείτε μαζί να κάνετε πολλά πράγματα και εντός σπιτιού, δίχως ακριβό εξοπλισμό. Ένα απλό ΣΤΡΩΜΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣΛΑΣΤΙΧΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ , ΜΠΑΛΕΣ Pilates , ορισμένοι ιμάντες TRXκάποια βαράκια, θα σας δώσουν τη δυνατότητα να φτιάξετε εξαιρετικά και ολοκληρωμένα προγράμματα προπόνησης. Μπορείτε όμως να κάνετε και πιο αστεία-χρηστικά πράγματα μαζί με τα παιδιά, ειδικά τα μικρότερα. Χρησιμοποιήστε μπαλόνια για βόλεϊ, τένις ή ποδόσφαιρο. Δημιουργήστε κάποια μαθήματα εμποδίων που τα παιδιά μπορούν να κάνουν σε εσωτερικούς ή εξωτερικούς χώρους με οικιακά είδη, ώστε να τα κάνουν να σέρνονται πάνω και κάτω από πράγματα. Όσον αφορά τα μεγαλύτερα παιδιά, εκείνα μπορούν να προπονηθούν πραγματικά μαζί σας. Εάν σας έχει δώσει πρόγραμμα εκγύμνασης ο προπονητής σας, ή ακόμα και εάν κάνετε zoom ή γενικότερα online προπόνηση ε οποιονδήποτε τρόπο.

ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑΘΩΡΑΚΙΣΤΕ ΤΩ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ

Γενικότερα, όλη αυτή η δύσκολη εμπειρία που είμαστε υποχρεωμένοι να βιώσουμε, μπορεί να μας οδηγήσει και σε θετικές εμπειρίες. Το να περάσουμε τόσο όμορφο χρόνο με τους δικούς μας ανθρώπους και να τον καταστήσουμε παραγωγικό, αποτελεί μία μοναδική ευκαιρία που σπάνια θα ξαναβρούμε στη ζωή μας. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι πρέπει να αράξουμε απλά στον καναπέ όλοι μαζί, να τρώμε παχυντικές λιχουδιές και να βλέπουμε τηλεόραση (σ.σ.: εντάξει είναι τέλειο και αυτό και θα το κάνουμε κάποιες φορές). Το να προπονηθούμε όλοι μαζί σαν οικογένεια, θα μας δέσει, θα μας βοηθήσει να αποφύγουμε το να πάρουμε παραπανίσια κιλά, υπονομεύοντας την υγεία μας, ενώ η γυμναστική είναι αποδεδειγμένο ότι θωρακίζει την άμυνα του οργανισμού μας απέναντι στις ιώσεις και γιατί όχι και στο Covid-19. Και φυσικά δεν παραλείπουμε εκτός από το σώμα μας να φροντίζουμε και για την υγεία του μυαλού μας, μαθαίνοντας περισσότερα για τον διαλογισμό και κάποιες ασκήσεις που θα μας βοηθήσουν να νικήσουμε τις οποίες αγχώδεις διαταραχές μπορεί να παρουσιαστούν σε αυτό το διάστημα, σε εμάς και τα παιδιά μας…

Ακολούθησε το fmh.gr στο Twitter, στο Facebook στο Υoutube και στο Instagram

Πηγή : Physiomart

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυτταρίτιδα: Πως να την πολεμήσω διατροφικά;

Κυτταρίτιδα: Είναι πάρα πολλές οι γυναίκες που αντιμετωπίζουν το εν λόγω πρόβλημα. Κάθε πρόβλημα για να το αντιμετωπίσουμε, όμως, απαιτείται πρωτίστως η γνώση! Τι είναι...

Workout Of The Day #10 – TABATA

Ακολουθήστε μας

89,724ΥποστηρικτέςΚάντε Like
26,654ΑκόλουθοιΑκολουθήστε