Πως να αποφύγετε τους τραυματισμούς στην προπόνηση

-Κάνετε πάντα καλή προθέρμανση ειδικά σε χαμηλές θερμοκρασίες!

-Εκτελείτε σωστά τις ασκήσεις σας, με πλήρεις κινήσεις χωρίς να βάζετε μπροστά τoν εγωισμός σας!

-Μάθετε τα όρια σας και περάστε τα μόνο προγραμματισμένα και όταν είστε απόλυτα συγκεντρωμένοι!

-Μην «κρυώνετε» ανάμεσα σε μεγάλα και «φλύαρα» διαλείμματα, κάνετε διατάσεις ή ισομετρικές ασκήσεις για να μείνετε συγκεντρωμένοι!

-Μην υπερπροπονήστε!

-Ακολουθήστε μια διατροφή με αρκετά δομικά συστατικά (πρωτεΐνες) για σωστή αποκατάσταση και ενυδατωθήτε επαρκώς!

-Χρησιμοποιήστε συμπληρώματα διατροφής αν η διατροφή σας είναι ελλιπής ή αν ακολουθείτε απαιτητικό πρόγραμμα!

-Μάθετε να αναγνωρίζετε το μυϊκό «κάψιμο» του εξαντλημένου μυ από τον κοφτερό η ενοχλητικό πόνο του τραυματισμού.

-Μην εκτελείτε κινήσεις που δημιουργούν πόνο ή παρενοχλούν κάποιον ήδη τραυματισμό ή αναζωπυρώνουν κάποιον παλιό.

-Ολοκληρώστε πάντα το πρόγραμμα σας με μια καλή αποθεραπεία.

-Ζητήστε την βοήθεια ειδικού αν αισθανθείτε κάτι ασυνήθιστο ή πιστεύετε πως τραυματιστήκατε.
 
Και να θυμάστε ότι:
οι αθλητές που ανέβηκαν πιο γρήγορα την σκάλα της επιτυχίας ήταν αυτοί που έκαναν τα λιγότερα λάθη και δεν είχαν σοβαρούς τραυματισμούς!!!

Για την Fitness Motivation Hellas
Δημήτρης Κολοκανάκης
Εκπαιδευτής Αυτοάμυνας