Πλατό μυικής ανάπτυξης. Πως θα το ξεπεράσουμε;

Καταρχάς ο κάθε άνθρωπος έχει ένα όριο μυικής ανάπτυξης και σε αυτό παίζουν κύριο λόγο τα γενετικά δεδομένα. 

Για να »πειράξουμε» τα γενετικά δεδομένα πρέπει να στραφούμε στην χρήση αναβολικών στεροειδών κάτι το οποίο σαφώς δεν συνιστάται διότι μπορεί να προκαλέσουν σοβαρές παρενέργειες στην υγεία του ανθρώπου,ακομα και τον θανατο.

Η Fitness Motivation Hellas λεει  ΜΕΙΝΕ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΑΒΟΛΙΚΑ (από τον διαχειριστη).

Υπό φυσιολογικές συνθήκες λοιπόν, σίγουρα θα βρεθούμε αρκετές φορές σε »αδιέξοδα». Θα κολλήσουμε στα ίδια φορτία, στα βάρη, θα σταματήσουμε να βλέπουμε θετικές αλλαγές στο σώμα μας. Υπάρχει όμως λύση και αυτό το άρθρο μπορεί εύκολα να βοηθήσει τους ασκούμενους που έχουν φτάσει σε ένα πλατό μυικής ανάπτυξης και δεν μπορούν να το σπάσουν, να το ξεπεράσουν.

Boost your testosterone

Υπάρχουν συγκεκριμένα είδη προπόνησης που βοηθάνε στην αύξηση της νούμερο ένα αναβολικής ορμόνης, της τεστοστερόνης, η οποία στέλνει μήνυμα στους μύες να αναπτυχθούν και να δυναμώσουν. Πιο συγκεκριμένα ασκήσεις που θα μπορείτε να τις εκτελέσετε στο 100% της μέγιστης έντασης θα σας δώσουν το ζητούμενο ερέθισμα. Η πιο απλή και πιο αποτελεσματική μέθοδος γι αυτό το σκοπό δεν είναι άλλη παρά τα sprints. Αφιερώστε μια προπονητική μονάδα ολόκληρη σε διαλλειματική προπόνηση με σπριντ. Ένα ιδανικό πρόγραμμα σπριντ είναι η εκτέλεση 80-100μ στο 97-100% της μέγιστης έντασης με ενδιάμεσο διάλλειμα – τρεις φορές τον χρόνο που κάνετε να εκτελέσετε τα 80-100μ. Για παράδειγμα αν κάνετε το 100ρι σε 15s τότε ξεκουραστείτε για 45s και μετά ξανατρέξτε. κάντε σύνολο 5-6 επαναλήψεις και άμα έχετε αντοχή δοκιμάστε άλλο ένα κύκλο με τις ίδιες επαναλήψεις και εντάσεις. Το τριβόλι (tribullus) επίσης μπορεί να αυξήσει την παραγωγή ενδογενούς τεστοστερόνης διευκολύνοντας την κατάσταση.

Μέγιστη δύναμη

Τοποθετώντας προπόνηση μέγιστης δύναμης στο πρόγραμμά μας και συγκεκριμένα μία βδομάδα ανά μήνα, μπορούμε να βελτιώσουμε την συνολική μας δύναμη έτσι ώστε να αυξήσουμε τα φορτία που εκτελούμε σε προγράμματα υπερτροφίας. Εκτός αυτού, η εκτέλεση ασκήσεων με υψηλό φορτίο, λόγω της αυξημένης τάσης που δέχονται οι μυς μας, αναγκάζονται να μεγαλώσουν για να αντέξουν στην επόμενη προπόνηση τις υψηλές εντάσεις.

Recovery

Τέλος να αναφέρουμε ότι είναι επιτακτική η ανάγκη της αποκατάστασης, διότι όταν ξεκουραζόμαστε αναπτύσεται ο μυς. Η διαδικασία αυτή διαρκεί μέχρι και 48 ώρες ανάλογα τον οργανισμό. Όταν δεν αφήνουμε την μυική μονάδα που έχουμε προπονήσει να αναρρώσει, δεν θα αναπτυχθεί, λόγο το ότι δεν αφήνουμε τις μυικές ίνες να αναπλαθούν, ενώ αντιθέτως τις ερεθίζουμε συνεχώς κινδυνεύοντας να τραυματιστούμε, με σοβαρές συνέπειες. 

 

 Project  Mass

Ο Dr.Jacob.Wilson ερευνητής και προπονητής του bodybuilding.com έχει αναπτύξει και δημιουργήσει ένα εξαιρετικό πρόγραμμα με περιοδισμό, το οποίο έχει ως μόνο σκοπό να σας βοηθήσει να αναπτύξετε κι άλλο τους μύες σας, όταν βρεθείτε σε μυικό πλατό και πιστεύετε ότι πραγματικά δεν έχετε άλλη λύση. Παρακάτω θα δείτε το αντίστοιχο βίντεο.
https://www.youtube.com/watch?v=3VWYEwYA8GE&t=72s

Για την Fitness Motivation Hellas
Φραγκισκος Λουγιακης –  Strength and Conditioning Trainer Δ.Π.Θ