Αρχική Διατροφή Πάγκρεας: Με ποιες τροφές θα το προστατεύσετε από πιθανές βλάβες

Πάγκρεας: Με ποιες τροφές θα το προστατεύσετε από πιθανές βλάβες


Το πάγκρεας επιτελεί δύο πολύ σημαντικούς ρόλους: παράγει ινσουλίνη για τον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα και ένζυμα για την πέψη των λιπών και των πρωτεϊνών.

Ακόμη και ένα λεπτό παλινδρόμησης οξέων και δυσλειτουργίας του πεπτικού αρκεί για να σας προκαλέσει αδιαθεσία.

Φανταστείτε πόση δυσφορία μπορεί να προκαλέσει η μη φυσιολογική λειτουργία του παγκρέατος.

Δείτε στις παρακάτω εικόνες ποιες τροφές θα σας βοηθήσουν να προστατεύσετε το πάγκρεας από πιθανές βλάβες:


Σταυρανθή λαχανικά: Μπρόκολο, λαχανάκια Βρυξελλών, κουνουπίδι και λάχανο, έχουν υψηλή διατροφική αξία και προστατεύουν το πάγκρεας από καρκινικούς όγκους.

Λεμόνι: Τα ξινά τρόφιμα όπως το λεμόνι βοηθούν στην παραγωγή πεπτικών ενζύμων, συμβάλλοντας στη διατήρηση της υγείας του παγκρέατος. Το ίδιο ισχύει και για τα ακτινίδια.

Ρίγανη: Τη χρησιμοποιούμε για την ξεχωριστή γεύση που δίνει στα φαγητά, είναι όμως πολύ αποτελεσματική στην αντιμετώπιση της οξειδωτικής βλάβης που προκαλεί ο διαβήτης.

Πικραλίδα: Είναι γνωστή για τις αντικαρκινικές της ιδιότητες και ειδικότερα στη διαχείριση των επιθετικών καρκινικών κυττάρων στο πάγκρεας. Το αφέψημα πικραλίδας βοηθά στην αποβολή των τοξινών από το πεπτικό και μπορεί να θεραπεύσει τον κατεστραμμένο του ιστό.

Σκόρδο: Βοηθά στη μείωση του σακχάρου στο αίμα μέσω της αύξησης της παραγωγής ινσουλίνης από το πάγκρεας.

Τόφου: Είναι σημαντικό να τρώτε πρωτεΐνες, αρκεί να μην περιέχουν πολλά λιπαρά που επιβαρύνουν τη λειτουργία του παγκρέατος. Το τόφου είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες, δεν περιέχει λιπαρά, γι’ αυτό προστατεύει το πάγκρεας από πιθανές βλάβες.

ΠΗΓΗ: Onmed.gr



ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

είδος γυμναστικής

Τα σημάδια που δείχνουν πως δεν σου ταιριάζει το είδος γυμναστικής...

Το σώμα αντιδρά και με συγκεκριμένα σημάδια προσπαθεί να σας δείξει ότι δεν μπορεί να ανταποκριθεί στο είδος γυμναστικής που επιλέξατε. Εσείς πρέπει απλώς...