Αρχική Fitness Οι γυναίκες πρέπει να προπονούνται διαφορετικά από τους άνδρες;

Οι γυναίκες πρέπει να προπονούνται διαφορετικά από τους άνδρες;

Η ανδρική ορμόνη τεστοστερόνη και το γεγονός ότι οι άνδρες έχουν γενετικά περισσότερη μυϊκή μάζα, είναι ο λόγος που ο μέσος αρσενικός είναι ισχυρότερος από τον μέσο θηλυκό άνθρωπο.

Από την άλλη πλευρά, οι γυναίκες τείνουν να αναρρώνουν μεταπροπονητικά ταχύτερα από τους άνδρες, λόγω του υψηλότερου ποσοστού οιστρογόνων. Αυτό σημαίνει ότι οι γυναίκες είναι πιο ανθεκτικές στην κόπωση από τους άνδρες και μπορούν γενικά να κάνουν περισσότερες επαναλήψεις σε μια δεδομένη ένταση με συντομότερες περιόδους ανάπαυσης. Μπορούν επίσης να χειριστούν μεγαλύτερο όγκο προπόνησης. Έτσι, η τήρηση της ανάπαυσης σε λίγο χαμηλότερη διάρκεια και ο όγκος εργασίας σε μεγαλύτερο ποσοστό, θα ήταν ιδανικό.

Παρόλα αυτά, οι γυναίκες δεν πρέπει να εκπαιδεύονται διαφορετικά από τον άντρα! Και οι δύο επωφελούνται από  την περισσότερη μυϊκή μάζα, δύναμη, ταχύτητα, ευκινησία και συντονισμό.
.
Δεν υπάρχει ανάγκη για άλλες ασκήσεις, άλλες μεθόδους ή μια διαφορετική δομή προπόνησης. Τα μόνα σημεία που πρέπει να λάβετε υπόψη είναι:

▶  Το φορτίο
Εάν μια συγκεκριμένη άσκηση είναι πολύ δύσκολη για σας, απλά χαμηλώστε το βάρος. Εάν κάνετε Calisthenics, απλά αλλάξτε την εξέλιξη

▶  Έμμηνος κύκλος
Για όσες επηρεάζονται περισσότερο και αισθάνονται πιο εύθραυστες κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, ίσως αξίζει να αποφύγετε την ένταση λίγο ή / και να αλλάζετε ασκήσεις για να αποφύγετε τυχόν βαρύ φορτίο σπονδυλικής στήλης / ισχίου.

▶  Κατασκευαστικές διαφορές
Γενικά οι γυναίκες έχουν μια φαρδύτερη λεκάνη και για αυτό μια διαφορετική γωνία Q αστραγάλου
Αυτό τις  κάνει πιο ευάλωτες σε τραυματισμούς στο γόνατο. Τείνουν επίσης να κάνουν μεγαλύτερο εύρος σε καθίσματα.

Μια υπενθύμιση για όλες τις γυναίκες
Η οικοδόμηση των μυών είναι πολύ, πολύ, σκληρή δουλειά. Υπάρχει  λόγος για τον οποίο οι περισσότεροι άντρες χρόνο στο χρόνο παλεύουνε με τον εαυτό τους προπονητικά , τρώνε σαν άλογο και εξακολουθούν να αγωνίζονται για να βάλουν  μυϊκή μάζα. Παρόλο που  έχουν  τα ορμονικά οφέλη από την τεστοστερόνη που τους βοηθούν! Εκτός αν  έχετε εξαιρετικά σπάνια γενετική δομή, πάραυτα  δεν θα μοιάζετε με τον Hulk αν κάνετε προπόνηση δύναμης! Συνεπώς μη φοβάστε τα βάρη.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ : Γυναίκα : Τι είδους κοιλιά έχω και πως θα την ρίξω

Μήλα Αλεξάνδρα

Απόφοιτη  ΑΠΘ.

Τμήμα  Επιστήμης Φυσικής Αγωγής &Αθλητισμού

Master στην Ιατρική Σχολή

Τμήμα  Μοριακής και Εφαρμοσμένης Φυσιολογίας/Θεραπευτική Άσκηση

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γενικές οδηγίες για τη προπόνηση κοιλιακών

Η προπόνηση των κοιλιακών πρέπει να γίνεται πάντα στο τέλος ενός προπονητικού προγράμματος. Οι κοιλιακοί συμμετέχουν στην σταθεροποίηση του σώματος και πρέπει να είναι...