Αρχική Fitness Μια από τις καλύτερες ασκήσεις για προθέρμανση των μυών

Μια από τις καλύτερες ασκήσεις για προθέρμανση των μυών

H προθέρμανση των μυών πριν από κάθε πρόγραμμα γυμναστικής είναι πραγματικά ένα σημαντικό κομμάτι της ρουτίνας σου. Βελτιώνει το εύρος των κινήσεων των μυών και των αρθρώσεων, μειώνει τον κίνδυνο τραυματισμού και προετοιμάζει το σώμα σου να αποδώσει σε κάθε άσκηση με απόλυτη επιτυχία. Συνήθως, το ζέσταμα μυών και αρθρώσεων απαιτεί μια σειρά από κινήσεις, ξεχωριστές για κάθε μυϊκή ομάδα. Και αυτό παίρνει λίγο χρόνο –γι’ αυτό ίσως και οι περισσότεροι το προσπερνούν, μπαίνοντας κατευθείαν στο πρόγραμμά τους. Αλλά εδώ, ο B.J. Gaddour, fitness director του περιοδικού Men’s Health, σου δείχνει τη μία και μόνο κίνηση προθέρμανσης, η οποία προσφέρει όλα τα οφέλη μέσα σε 2 λεπτά.

Παρακολούθησε το βίντεο και συνέχισε να διαβάζεις  

“Η συγκεκριμένη σειρά κινήσεων για την προθέρμανση των μυών στοχεύει σε όλα τα σημεία του σώματος που καταπονούνται περισσότερο κατά τη διάρκεια της προπόνησης, από τους αστραγάλους και τα γόνατα έως τα ισχία και από τους ώμους μέχρι και το σύνολο της σπονδυλικής στήλης έως τους γοφούς, ενεργοποιώντας τους μυς και “ξεκλειδώνοντας” ήπια τις αρθρώσεις”, λέει ο Gaddour και συνεχίζει: “Δουλεύοντας συγκεντρωμένος τη συγκεκριμένη κίνηση πριν κάθε πρόγραμμα δύναμης, ενεργοποιείς ακόμη και τους πιο μικρούς -κρυφούς- μυς που βρίσκονται στον πυρήνα, στους ώμους και τα ισχία, οι οποίοι είναι οι λεγόμενοι σταθεροποιητές όλων των βασικών κινήσεων που εκτελούν οι μύες και οι αρθρώσεις σου”.

Εκτέλεσε την κίνηση για 2 λεπτά πριν την βασική σου προπόνηση. Αν η ένταση που θα ακολουθήσεις στο πρόγραμμά σου είναι σε υψηλά επίπεδα, αύξησε το χρόνο προθέρμανσης στα 5 λεπτά.

Πηγή: esquire.com.gr

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

υπέρταση

Έχεις υπέρταση ; Tι είδος γυμναστικής να επιλέξεις και ποιες ώρες

Η αερόβια απογευματινή άσκηση φαίνεται να μειώνει την αρτηριακή πίεση περισσότερο από την άσκηση που γίνεται τις πρωινές ώρες, όπως έδειξε πρόσφατη μελέτη σε υπερτασικούς άνδρες. Mάλιστα η διάρκεια της μείωσης της αρτηριακής πίεσης παραμένει μέχρι και 24 ώρες μετά την άσκηση.

Ακολουθήστε μας

88,416ΥποστηρικτέςΚάντε Like
25,529ΑκόλουθοιΑκολουθήστε