Αρχική Διατροφή Μελομακάρονα VS Κουραμπιέδες: Μονομαχία στο Ελ Πιάτο

Μελομακάρονα VS Κουραμπιέδες: Μονομαχία στο Ελ Πιάτο

Είμαι σίγουρος ότι σε αυτή την εορταστική περίοδο που διανύουμε, αναρωτιέστε πως θα απολαύσετε τα Χριστούγεννα, χωρίς στερήσεις, χωρίς δίαιτα και χωρίς να αυξηθεί το βάρος σας!

Το δικό μου χριστουγενιατικο tip είναι η προσοχή κυρίως στις θερμίδες που θα λάβετε από τα Χριστουγεννιάτικα γλυκά. Δεν το λέω τυχαία, ούτε για να τα κακολογήσω, εξάλλου και εμένα μου αρέσουν! Το αναφέρω για δύο λόγους κυρίως:

  • Ο ένας είναι η υπερβολική έκθεση αυτών είτε στο σπίτι είτε σε χώρους εργασίας, καφετέριες, φούρνους και σουπερμάρκετ.
  • Και ο δεύτερος λόγος είναι οι πολλές ημέρες, λόγω των εορτών που ξεκινούν ήδη από την τελευταία εβδομάδα του Νοέμβρη.

Ποιο γλυκό να καταναλώσω λοιπόν;

Αν μιλάμε για τη διαχρονική μάχη ανάμεσα σε μελομακάρονα και κουραμπιέδες τότε ο χαμένος είναι οι κουραμπιέδες. Τα μελομακάρονα αναδεικνύονται ως νικητές καθώς περιέχουν μέλι αντί για άχνη ζάχαρη, ελαιόλαδο αντί για βούτυρο και λιγότερες θερμίδες αφού 1 κουραμπιές (40 γρ.) αποδίδει 240kcal ενώ 1 μελομακάρονο (35 γρ.) αποδίδει 190kcal.

Πόσα να καταναλώσω όμως;

Αν μιλάμε για πολλά μελομακάρονα συγκριτικά με πολλούς κουραμπιέδες τότε ο χαμένος, λόγω πολλαπλασιασμού, σίγουρα είστε εσείς!

Παρης Παπαχρηστος 
Πηγή : mednutrition.gr

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γεροί ραχιαίοι και μηριαίοι με την άσκηση «Good Morning»

Mε την άσκηση Good Morning θα ενδυναμώσεις  τους ραχιαίους (μέση), δικέφαλους μηριαίους και το κάτω μέρος της πλάτης. Τεχνική άσκησης: Με τα πόδια ελαφρώς ανοιχτά στο άνοιγμα των...