Αρχική Fitness Κουνήσου και λίγο...Είναι για το καλό σου

Κουνήσου και λίγο…Είναι για το καλό σου

Το παρόν κείμενο αφορά αν όχι τους περισσότερους ανθρώπους σιγουρα πάρα πολλούς.

Το πρωί ξυπνάς και αφού πέρασες 6,7,8 ώρες στο ΚΡΕΒΑΤΙ σου θα πας να ΚΑΘΙΣΕΙΣ στην καρέκλα της κουζίνας σου για να φας το πρωινό σου.

Κατεβαίνεις από το σπίτι σου με το ΑΣΑΝΣΕΡ.

Μετά μπαίνεις και ΚΑΘΕΣΑΙ στο αυτοκίνητο σου όση ώρα χρειάζεται για να πας στην εργασία σου.

Eκεί θα χρειαστεί να ΚΑΘΙΣΕΙΣ 8 έως 10 ώρες ενώ ενδιάμεσα θα φας το γεύμα σου ΚΑΘΙΣΤΟΣ εννοείται.

Τελειώνοντας την εργασία σου θα ξαναμπείς στο αυτοκίνητο σου και θα είσαι ΚΑΘΙΣΤΟΣ μέχρι να γυρίσεις στο σπίτι σου όπου θα ανέβεις με το ΑΣΑΝΣΕΡ.

Αν αποφασίσεις να βγεις λίγο έξω θα είναι για να πας για ένα καφέ στην αγαπημένη σου καφετέρια και να είσαι ΚΑΘΙΣΤΟΣ και εκεί για μια ή μιάμιση ώρα. Εννοείται ότι θα πας με το ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.

Γυρνώντας από τον καφέ σου με το ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ θα πάρεις το ΑΣΑΝΣΕΡ για να ανέβεις στο διαμέρισμα σου και θα φας ΚΑΘΙΣΤΟΣ το βραδινό σου και μετά θα ΚΑΘΙΣΕΙΣ ΞΑΠΛΩΜΕΝΟΣ στον καναπέ σου για να δεις την αγαπημένη σου σειρά και μετά να κοιμηθείς στο ΚΡΕΒΑΤΙ σου.

Και έτσι κυλάει η ζωή τις περισσότερες μέρες σου.

Σκέψου λίγο την καθημερινότητά σου και θα συνειδητοποιήσεις ότι τον μεγαλύτερο μέρος της ζωής σου το καταλαμβάνει η καρέκλα, ο καναπές, κάποιο κάθισμα και το κρεβάτι σου.

Βάλε την άσκηση στη ζωή σου πριν να είναι αργά. Τα οφέλη της άσκησης στην υγεία μας είναι πασίγνωστα και δεν χρειάζεται να τα αναφέρουμε.

Έστω και 30 λεπτά την ημέρα.

FMH.GR

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γυμναστική και διατροφή

Γυμναστική και διατροφή. Γιατί πεινάμε μετά την άσκηση; τι πρέπει να...

Tι πρέπει να φάμε πριν κ μετά; πότε πρέπει να φάμε;Οι θερμίδες μένουν ή καίγονται; Ο συνδυασμός αυτών των δυο μπορεί όχι μόνο να αποδώσει...

Ακολουθήστε μας

88,416ΥποστηρικτέςΚάντε Like
25,529ΑκόλουθοιΑκολουθήστε