Αρχική Διατροφή Κουλούρι Θεσσαλονίκης: Πόσες θερμίδες έχει;

Κουλούρι Θεσσαλονίκης: Πόσες θερμίδες έχει;

Μια υγιεινή επιλογή για το πρωινό γεύμα ή τα ενδιάμεσα σνακ της ημέρας αποτελεί το παραδοσιακό κουλούρι Θεσσαλονίκης. Μια επιλογή χωρίς πολλές θερμίδες.

Οι υδατάνθρακες που περιέχει, παρέχουν ενέργεια στον οργανισμό, αποτρέποντας την εμφάνιση αισθήματος κόπωσης και βοηθώντας μας να παραμένουμε δραστήριοι, ενώ παράλληλα, τροφοδοτούν τον εγκέφαλο με γλυκόζη, το απαραίτητο «καύσιμο» που χρειάζεται για λειτουργήσει αποδοτικά και να ανταπεξέλθει στις πνευματικές απαιτήσεις της καθημερινότητας.

Επιπλέον, ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης μας προσφέρει και μικρές ποσότητες πολύτιμων μετάλλων και ιχνοστοιχείων, ενώ όταν παρασκευάζεται με αλεύρι ολικής άλεσης μπορεί να αποτελέσει και πηγή φυτικών ινών, που βοηθούν στην καλή λειτουργία του εντέρου και προσφέρουν υψηλότερο αίσθημα κορεσμού.

Από την άλλη, η θρεπτική αξία του κουλουριού ενισχύεται και από την παρουσία σουσαμιού, το οποίο είναι πλούσιο σε απαραίτητα αμινοξέα, «καλά» λιπαρά, βιταμίνη Ε, ασβέστιο, μαγνήσιο και άλλα ευεργετικά συστατικά, που έχει φανεί ότι ασκούν αντιοξειδωτική δράση και συμβάλλουν στη μείωση του κινδύνου εμφάνισης χρόνιων νοσημάτων.

Βέβαια, είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι στην αγορά κυκλοφορούν πλέον και πολλές «παραλλαγές» του κλασικού κουλουριού Θεσσαλονίκης, τόσο αλμυρές όσο και γλυκές, με προσθήκη υλικών, όπως τυρί ή σοκολάτα, που αυξάνουν σημαντικά το θερμιδικό του περιεχόμενο.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ : Ποιες είναι οι τροφές που ανακουφίζουν από την κατακράτηση υγρών

Επομένως, είναι προτιμότερο να επιλέγουμε το παραδοσιακό, λεπτό και τραγανό κουλούρι, αποφεύγοντας επιλογές που μπορεί να έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και θερμίδες.

Πόσες θερμίδες έχει ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης

Ένα κουλούρι κουλούρι Θεσσαλονίκης έχει περίπου 160 θερμίδες , και πιο συγκεκριμένα ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης περιέχει 250 θερμίδες ανά 100 γραμμάρια .

Ακολούθησε το fmh.gr στο Twitter, στο Facebook στο Υoutube και στο Instagram

Πηγή : medicalnews.gr

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υγιεινό smoothie

Υγιεινό smoothie για τις λιγούρες και το πρήξιμο της περιόδου

Οι έντονες λιγούρες για γλυκό και η πρησμένη κοιλιά είναι τα πιο συνηθισμένα συμπτώματα της περιόδου. Αντί λοιπόν να φας ολόκληρο το ταψί με...

Ακολουθήστε μας

89,724ΥποστηρικτέςΚάντε Like
26,342ΑκόλουθοιΑκολουθήστε