Αρχική Fitness Κοιλιακοί : 5 Extreme Ασκήσεις για να ανέβεις level

Κοιλιακοί : 5 Extreme Ασκήσεις για να ανέβεις level


Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να  προπονήσεις τους κοιλιακούς σου. Σίγουρα έχεις αναζητήσει τις ‘’καλύτερες ασκήσεις’’, ‘’πώς θα κάνω 6-pack’’ κλπ. Ωστόσο δεν υπάρχει η τέλεια άσκηση ή το τέλειο πρόγραμμα. Σίγουρα όμως, υπάρχουν ασκήσεις, οι οποίες ανάλογα με το επίπεδο σου, θα σε βοηθήσουν να έχεις το αποτέλεσμα που χρειάζεσαι.

Αρχικά, οι κοιλιακοί μας χωρίζονται στον ορθό κοιλιακό, τους πλάγιους (έξω και έσω λοξός) και τον εγκάρσιο κοιλιακό. 
Μπορείς να ενεργοποιήσεις με διάφορους τρόπους και άλλο σημείο.

Για εσένα που σου αρέσουν οι προκλήσεις κι είσαι από αυτούς που έχουν δυνατά προπονημένους κοιλιακούς και σταθερό κορμό, δοκίμασε να εντάξεις τις παρακάτω 5 ασκήσεις στο πρόγραμμά σου.

  • Dragon flag

  • Barbell Roll Outs

Hanging Leg raises

    Plank Walkouts

       

      • Sit-ups Arm Crossed

      Καλή προπόνηση!

      Φοιτήτρια Σχολής Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού