Αρχική Διατροφή Κεράσια: Πολλά τα οφέλη τους στην υγεία μας

Κεράσια: Πολλά τα οφέλη τους στην υγεία μας

Ξεκινάει η περίοδος των κερασιών. Τα κεράσια είναι πάρα πολύ νόστιμα και σημαντικά φρούτα με πολλά οφέλη για την υγεία μας.

Το κεράσι είναι πάρα πολύ θρεπτικό και ανήκει στην στα φρούτα που προστατεύουν συνολικά την υγεία μας. Από ένα και μόνο φλιτζάνι κεράσια (21) τα οποία δεν έχουν παραπάνω από 100 θερμίδες καλύπτουμε το 15% της καθημερινής μας ανάγκης σε βιταμίνη C .

Τα κεράσια επιβραδύνουν τη γήρανση και συμβάλλουν σημαντικά προλαμβάνοντας τις χρόνιες παθήσεις όπως είναι η καρδιοπάθεια ,το Αλτσχάιμερ, ο διαβήτης ακόμα και ο καρκίνος.

Ας δούμε μερικά από τα οφέλη που έχουν τα κεράσια στην υγεία μας.

Κεράσια και διαβήτης

Τα κεράσια έχουν σημαντικές αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και πιο συγκεκριμένα λόγω του  χαμηλού γλυκαιμικού τους δείκτη θεωρούνται ως ασπίδα κατά του διαβήτη καθώς μπορούν να σταθεροποιήσουν τα επίπεδα του σακχάρου μας στο αίμα.

Κεράσια και άσκηση

Για όσους έχουν μυϊκούς πόνους μετά την άσκηση η κατανάλωση κερασιών μπορεί να τους βοηθήσει. Ειδικά στην υψηλής έντασης άσκηση οπου εκεί προστατεύουν από την κυτταρική φθορά και βοηθούν στην αποκατάσταση των μυών. Αυτός είναι και ενας από τους λόγους που πάρα πολλοί επαγγελματίες αθλητές υψηλού επιπέδου πίνουν αρκετά συχνά χυμό από κεράσια.

Κεράσια και ύπνος

Μελέτη σε άνδρες και γυναίκες που είχαν πρόβλημα με τον ύπνο τους συμπέρανε ότι η κατανάλωση χυμού κερασιών λίγες ώρες πριν τον ύπνο αλλά και το πρωί αύξησε τη διάρκεια του ύπνου τους κατά μιάμιση ώρα περίπου σε σύγκριση με κάποιο εικονικό φάρμακο.

Κεράσια και αρθρίτιδα

Η κατανάλωση κερασιών για όσους πάσχουν από οστεοαρθρίτιδα είναι πολύ ωφέλιμη. Όπως υποδεικνύουν πάρα πολλές μελέτες ο χυμός από κεράσι αλλά και η κατανάλωση κερασιών μπορεί να συμβάλλει θετικά σε όσους πάσχουν από πόνους λόγω αρθρίτιδας

Κεράσια και ουρική αρθρίτιδα

Μελέτη έδειξε ότι όσοι πάσχουν από ουρική αρθρίτιδα είδαν μέχρι και 35% βελτίωση στα συμπτώματα τους σε σχέση με όσους δεν έτρωγαν κεράσια ακόμα μέσα στις δύο πρώτες ημέρες κατανάλωση κερασιών

Κεράσια και χοληστερόλη

Η συστηματική κατανάλωση χυμού κερασιών μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της χοληστερόλης μας συμπεριλαμβανομένου και της κακής χοληστερόλης LDL. Εαν καταφέρουμε να μειώσουμε την ολική χοληστερόλη μας κατά 1% ταυτόχρονα μειώνουμε και τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων και 2%

Ακολούθησε το fmh.gr στο Twitter, στο Facebook στο Υoutube και στο Instagram

 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Να ζεις, να αγαπάς και να… ζηλεύεις!!! – Fitness Motivation Hellas

«Κατ’ αρχήν πιστεύω ότι το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό του ανθρώπου που αγαπάει είναι ότι αγαπάει τον εαυτό του. Μιλάω για τον άνθρωπο που συνειδητοποιεί,...