Αρχική Fitness Κάτσε λιγότερο....Zήσε περισσότερο - Fitness Motivation Hellas

Κάτσε λιγότερο….Zήσε περισσότερο – Fitness Motivation Hellas


Οι ερευνητές λένε ότι έστω και λίγα λεπτά φυσικής δραστηριότητας κάθε μέρα μπορούν να προσθέσουν χρόνια στη διάρκεια της ζωής σας.

“Εάν έχετε μια δουλειά ή έναν τρόπο ζωής που περιλαμβάνει πολλή καθιστική ζωή, μπορείτε να μειώσετε τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου, με το να κινηθείτε συχνότερα, για όσο χρονικό διάστημα θέλετε και όπως το επιτρέπει η ικανότητά σας – είτε αυτό σημαίνει ότι κάνετε μια ώρα υψηλής έντασης άσκηση είτε  δραστηριότητες χαμηλότερης έντασης, όπως το περπάτημα », δήλωσε ο Keith Diaz, επικεφαλής της μελέτης.

Είναι επίκουρος καθηγητής συμπεριφορικής ιατρικής στο Πανεπιστήμιο της Κολούμπια στη Νέα Υόρκη.
Η νέα μελέτη περιελάμβανε περίπου 8.000 αμερικανούς ενήλικες, ηλικίας 45 ετών και άνω. Κάθε εθελοντής έκανε  σωματική δραστηριότητα για τουλάχιστον τέσσερις ημέρες, ως μέρος της έρευνας που διεξήχθη μεταξύ του 2009 και του 2013. Οι ερευνητές παρακολούθησαν έπειτα τους θανάτους μεταξύ των συμμετεχόντων μέχρι το 2017.

Τα αποτελέσματα: Οι άνθρωποι που αντικατέστησαν μόλις 30 λεπτά καθισιού ανά ημέρα με χαμηλή ένταση σωματικής δραστηριότητας μείωσαν τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου κατά 17%, σύμφωνα με τη μελέτη που δημοσιεύθηκε online στις 14 Ιανουαρίου στο American Journal of Epidemiology.


Η πιο έντονη άσκηση  δε, συγκέντρωσε ακόμα μεγαλύτερες ανταμοιβές, ανέφεραν οι ερευνητές. Για παράδειγμα, η εναλλαγή μισής ώρας ανά ημέρα καθιστικής κατάστασης με  μέτρια έως έντονη άσκηση μειώνει τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου κατά 35%.
Και ακόμη και ένα λεπτό ή δύο πρόσθετης σωματικής δραστηριότητας ήταν ευεργετικά, τα ευρήματα έδειξαν.

“Η σωματική δραστηριότητα οποιασδήποτε έντασης προσφέρει οφέλη για την υγεία,” είπε ο Diaz σε πανεπιστημιακό δελτίο τύπου.
Η ομάδα του επεσήμανε μια πρόσφατη μελέτη που διαπίστωσε ότι ένας στους τέσσερις ενήλικες των Η.Π.Α. κάθεται για οκτώ  και , επιπλέον ώρες την ημέρα.

Δύο ειδικοί σε καρδιολογικά θέματα  πιστεύουν ότι η αδράνεια μπορεί να είναι ένας δολοφόνος.
“Η άσκηση, σε οποιοδήποτε επίπεδο κινδύνου για καρδιαγγειακές παθήσεις, φαίνεται να βελτιώνει όχι μόνο τον χρόνο ζωής, αλλά και τον κίνδυνο καρδιακών προσβολών και εγκεφαλικών επεισοδίων”, δήλωσε ο Dr. Satjit Bhusri, ένας καρδιολόγος στο νοσοκομείο Lenox Hill στη Νέα Υόρκη
Και ο Dr. Guy Mintz Καρδιολόγος διευθυντής  στο νοσοκομείο Sandra Atlas Bass της Northwell Health στο Manhasset, N.Y. είπε ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους οι Αμερικανοί μπορούν να αλλάξουν τη ποιότητα και διάρκεια ζωής  τους, απλά προσθέτοντας φυσική δραστηριότητα στη καθημερινότητα τους.

Μήλα Αλεξάνδρα

Απόφοιτη  ΑΠΘ.
Τμήμα  Επιστήμης Φυσικής Αγωγής &Αθλητισμού 
Master στην Ιατρική Σχολή 
Τμήμα  Μοριακής και Εφαρμοσμένης Φυσιολογίας/Θεραπευτική Άσκηση 
www.the3FTrainingPoint.com

Μεταφραση απο www.webmd.com



ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι καλύτερες ασκήσεις για τον διαβήτη

Η άσκηση μειώνει  τη γλυκόζη στο αίμα (ή το σάκχαρο του αίματος), την αρτηριακή πίεση και τα  επίπεδα των λιπιδίων. Όλα αυτά είναι πολύ...