Αρχική Fitness Γυμνασμένο σώμα: Οι καλύτερες ασκήσεις για να το αποκτήσεις

Γυμνασμένο σώμα: Οι καλύτερες ασκήσεις για να το αποκτήσεις

Και ποιος δεν θα ήθελε ένα γυμνασμένο σώμα. Σε αυτό το άρθρο θα δούμε τις πιο κατάλληλες ασκήσεις που θα σας βοηθήσουν να το αποκτήσετε

Πριν περάσουμε όμως στο ασκησιολόγιο θα πρέπει όλοι να καταλάβετε ότι είτε κάνοντας αυτές τις 5 ασκήσεις που θα δείτε είτε κάνοντας 15 ασκήσεις είτε κάνοντας 105 ασκήσεις τίποτα δεν θα σας γραμμώσει ή θα σφίξει το σώμα σας ενώ παράλληλα θα χάνετε βάρος χωρίς να ακολουθήσετε ένα σωστό και εξατομικευμένο διατροφικό πλάνο.

Ο άπαχος μυϊκός ιστός  θέλει πιο πολύ ενέργεια για να διατηρηθεί για αυτό είναι πολύ σημαντικό να δώσετε στο σώμα σας όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζονται ώστε να έχετε σωστή αποκατάσταση και παράλληλα ανάπτυξη του μυϊκού σας συστήματος

Πέντε ασκήσεις για γυμνασμένο σώμα

Όσο περισσότερους μυς έχουμε τόσο μεγαλύτερη θα είναι και η καύση θερμίδων.  Σε ένα καλό και σωστό πρόγραμμα γυμναστικής πρέπει να έχουμε ασκήσεις μας βοηθούν όσο το δυνατόν περισσότερο στην αύξηση της μυϊκής μάζας για αυτό θα δούμε τις παρακάτω πέντε σύνθετες κινήσεις. Οι πολυσύνθετες ασκήσεις είναι εξαιρετικές για την ανάπτυξη μυϊκής μάζας και για ένα γυμνασμένο σώμα γιατί μας βοηθούν να σηκώνουμε περισσότερα κιλά και επίσης μας βοηθούν να  σταθεροποιούμε καλύτερα το βάρος μας ενώ ερεθίζουν και πολλές μυϊκές ομάδες μαζί αντί να δουλεύουν ένα και μόνο μυ. του σώματός μας

Αυτές οι πολυσύνθετες ασκήσεις βοηθούν και στο afterburn effect training ή EPOC οι οποίες μας βοηθούν να κάψουμε περισσότερες θερμίδες και μετά το τέλος της άσκησης μας. Επιλέξαμε 5 ασκήσεις με βάρη οι οποίες καίνε τις περισσότερες θερμίδες και σίγουρα κάποιοι φαντάζεστε ποιες μπορεί να είναι. Πάμε να δούμε Λοιπόν αυτές τις 5 ασκήσεις για τη μεγαλύτερη καύση λίπους και για ένα γυμνασμένο σώμα.

ΑΡΣΕΙΣ ΘΑΝΑΤΟΥ (DEADLIFT)

Οι άρσεις θανάτου ερεθίζουν ολόκληρη την οπίσθια αλυσίδα που αυτό σημαίνει ότι όλοι οι μυς ξεκινώντας από τους δικέφαλους των ποδιών, γλουτούς, ραχιαίους και τους τραπεζοειδείς είναι αυτές που θα ζητήσουν από το σώμα σας μία μεγάλη ποσότητα ενέργειας. Πολύ σημαντικό στις άρσεις θανάτου είναι ότι πρέπει να εκτελούνται με σωστό τρόπο για να μην έχουμε τραυματισμούς.

ΕΠΟΛΕ ΖΕΤΕ

Η κίνηση επολέ ζετέ όπως και πολλές άλλες έχει δύο εύρη κινήσεων σε μία κίνηση και αυτό είναι που θα μας βοηθήσει να κάψουμε περισσότερες θερμίδες. Η κίνηση αυτή προέρχεται από την άρση βαρών στην οποία σηκώνουμε μία μπάρα από το πάτωμα και κάνουμε κάθισμα και μετά αφού σηκωθούμε επάνω την πιέζουμε προς τα πάνω με τους ώμους μας. Αυτή η κίνηση δίνει ένα εξαιρετικό ερέθισμα σε όλο το σώμα μας δίνοντας παράλληλα και αρκετή ενέργεια.

ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ (SQUAT)

 Tα καθίσματα θα δώσουν σε όλους τους μυς των ποδιών μας ,τετρακέφαλους, δικέφαλους και γλουτιαίους τα ερεθίσματα που χρειάζονται ενώ θα ενεργοποιήσουν παράλληλα την πλάτη μας και όλο τον κορμό ο οποίος παίζει πάρα πολύ σημαντικό ρόλο στη σταθεροποίηση όλου του σώματός μας. Ξεκινώντας από τα απλά καθίσματα με το βάρος τους σώματος μπορείτε να εξελίξετε την άσκηση προσθετοντας βάρη. Με μεγάλη προσοχή όμως . Θα πρέπει όμως να μπορείτε να εκτελέσετε την άσκηση άρτια χωρίς βάρος για να προχωρήσετε βάζοντας κιλά.

ΠΙΕΣΕΙΣ ΣΤΗΘΟΥΣ ΣΕ ΠΑΓΚΟ

Οι πιέσεις στήθους σε πάγκο είναι μία βασική άσκηση και για τον κορμό μας που στοχεύει κυρίως στο στήθος, τους δελτοειδείς και τους τρικέφαλους μας. Φτάνοντας στο σημείο ώστε να εκτελέσετε σωστά τις πιέσεις στήθους σε πάγκο μπορούμε να καίτε πιο πολλές θερμίδες και αυτό γιατί η αποκατάσταση που χρειάζεται το σώμα μας μετά τις πιέσεις πάγκου απαιτεί πολλή περισσότερη ενέργεια από τον οργανισμό μας

ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΩΜΩΝ ΣΕ ΟΡΘΙΑ ΣΤΑΣΗ

Οι στρατιωτικές πιέσεις ώμων είναι μία άσκηση η οποία γίνεται και με το να είμαστε καθιστοί η οποία είναι μια πολύ καλή άσκηση αλλά όταν στεκόμαστε όρθιοι σημαίνει ότι θα χρειαστεί να σταθεροποιήσουμε το βάρος του σώματός μας κατά την εκτέλεση των πιέσεων ώμων το οποίο με τη σειρά του απαιτεί περισσότερη συγκέντρωση και μεγαλύτερη ποσότητα ενέργειας.

ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ

Αυτές οι πολυσύνθετες ασκήσεις είναι μοναδικές και για την ανάπτυξη των μυών σας συγκρίνοντας τις με ασκήσεις που γυμνάζουν αποκλειστικά ένα και μόνο μυ. Είναι σημαντικό ειδικά αν είστε στην αρχή να ζητήσετε από κάποιον γυμναστή να είναι δίπλα σας και να σας δείξει τις ασκήσεις γιατί μόνο έτσι θα είστε σίγουροι ότι θα τις εκτελείτε σωστά ώστε να αποκομίσετε όλα τα οφέλη από αυτές και να μην δημιουργηθεί ποτέ κίνδυνος τραυματισμού.

Καλές Προπονήσεις

Ακολούθησε το fmh.gr στο Twitter, στο Facebook στο Υoutube και στο Instagram

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υποθερμιδική διατροφή: Ποιες επιπτώσεις έχει

Έχει επιπτώσεις μια υποθερμιδική διατροφή και αν ναι ποιες είναι αυτές; Η παγκόσμια επιδημία της παχυσαρκίας δυσκολεύει τη διατήρηση ενός υγιούς βάρους και μιας συνολικής...

Ακολουθήστε μας

89,170ΥποστηρικτέςΚάντε Like
26,051ΑκόλουθοιΑκολουθήστε