Αρχική Fitness Γρήγορη προπόνηση των 5 λεπτών με το βάρος του σώματος

Γρήγορη προπόνηση των 5 λεπτών με το βάρος του σώματος

 Σήμερα θα δούμε ένα πολύ γρήγορο workout, μία γρήγορη προπόνηση των πέντε λεπτών που μπορείς να κάνεις στο σπίτι ή και σε εξωτερικό χώρο χωρίς εξοπλισμό Αφού το μοναδικό εργαλείο που χρειάζεσαι είναι  το σώμα σου.

 Είναι πάρα πολλές οι φορές που λόγω των πολλών υποχρεώσεων μας δεν κάνουμε  γυμναστική μέσα στην ημέρα λόγω έλλειψης χρόνου ,όμως ακόμα και πέντε λεπτά μόνο μπορούν να βοηθήσουν πάρα πολύ ώστε να αποφύγουμε την απραξία και τη στασιμότητα. Αυτή η γρήγορη προπόνηση σίγουρα θα σε ιδρώσει και θα σου δώσει τις ενδορφίνες που χρειάζεσαι για να ανταπεξέλθεις ιδανικά μέσα στην ημέρα σου.

Σε αυτό το γρήγορο workout θα γυμνάσουμε τους ώμους και τα χέρια μας , τους γλουτούς και τους τετρακέφαλους.  τον κορμό μας , θα δώσουμε έμφαση  στο καρδιοαναπνευστικό μας σύστημα, θα δυναμώσουμε τους κοιλιακούς μας και θα βελτιώσουμε την ισορροπία μας.

 Για τους αρχάριους ιδανικά την πρώτη εβδομάδα πρέπει να κάνουν το workout μία φορά την ημέρα ενώ από την δεύτερη εβδομάδα καλό θα είναι να γίνεται δύο φορές συνεχόμενα. Από την τρίτη εβδομάδα και μετά όπου είναι εφικτό θα μπορούν να προσθέσουν και λίγο βάρος (μπουκάλια νερού ,κάποιο βαράκι ή kettlebell κτλ).

Ακολούθησε το fmh.gr στο Twitter, στο Facebook και στο Instagram.

Καρυώτη Σοφία – Γυμνάστρια

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Pistol squats – η πιο μάχιμη άσκηση για τα πόδια!

 Pistol squats είναι απλά τα καθίσματα με το ένα πόδι. Είναι μια αρκετά δύσκολη άσκηση που συνδυάζει μοναδικά δύναμη,ευλυγισία,ισορροπία και κινητικότητα. Εκείνο που τα ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα...

Workout Of the Day #27 : 20-10-5-?

Ακολουθήστε μας

88,454ΥποστηρικτέςΚάντε Like
25,525ΑκόλουθοιΑκολουθήστε