Αρχική Fitness Στοχεύεις σε γράμμωση; Σου δίνουμε τις απαντήσεις που ζητάς

Στοχεύεις σε γράμμωση; Σου δίνουμε τις απαντήσεις που ζητάς

Αναμφίβολα , το γραμμωμένο , δυνατό και υγιές σώμα είναι κολακευτικό για κάθε άνθρωπο και σωματότυπο . Είναι , λοιπόν γεγονός , ότι τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότεροι άνθρωποι στρέφονται στην άθληση και υιοθετούν έναν υγιεινό τρόπο ζωής προκειμένου να καταφέρουν την επίτευξη της σωματικής γράμμωσης . Αλλα  πριν προβούμε στους τρόπους επίτευξης καλό θα ήταν να καταλάβουμε τι σημαίνει η έννοια γράμμωση .

Κρίνεται αναγκαίο να ξεκαθαρίσουμε ότι η γράμμωση ορίζεται ως ο συνδυασμός της μυϊκής  υπερτροφίας και του χαμηλού ποσοστού σωματικού λίπους . Λαμβάνοντας υπ όψην μας  τον ορισμό αυτό πρέπει να γίνει κατανοητό εξαρχής, ότι η εκτέλεση του ασκησιολογίου από τον ασκούμενο επιφέρει αποτελέσματα ανεξάρτητα από τον αριθμό επαναλήψεων ή τα διαλείμματα που θα κάνει .

  1. Πώς θα επιτύχουμε , λοιπόν , αύξηση της μυϊκής μάζας σε ταχύτερο χρονικό διάστημα ;
  • Για αρχάριους : τις πρώτες εβδομάδες απαραίτητο είναι ο ασκούμενος να προπονηθεί με λίγα κιλά και πολλές επαναλήψεις στα σετ των ασκήσεων καθώς αυτός ο ρυθμός τον κρατάει ασφαλή για να μην τραυματιστεί. Διαφορετικά οι έντονες συσπάσεις των μυών θα τον τραυματίσουν ,αφού το σώμα του δεν έχει συνηθίσει την άρση βαρών .
  • Μια μυική ομάδα μπορεί να προπονηθεί παραπάνω από μια φορά την εβδομάδα : Δεν υπάρχει απολύτως κανένας περιορισμός σε αυτό. Για παράδειγμα , σκεφτείτε έναν αθλητή στίβου ή ποδηλάτη . Η μυική ομάδα των ποδιών τους γυμνάζεται καθημερινά και παρατηρείται τεράστια μυική ανάπτυξη . Επομένως, εάν θες να αναπτύξεις μια μυική σου ομάδα προπόνησε την περισσότερο από μια φορά την εβδομάδα .
  • Προσοχή ! Μην προσκολλάς στον ίδιο τύπο ασκήσεων για μεγάλα χρονικά διαστήματα , ούτε όμως και στις επαναλήψεις . Ακόμα και ο μικρός αριθμός επαναλήψεων εάν φορτώσεις πολλά κιλά κάνουν την ένταση και την μυική σύσπαση ακόμα μεγαλύτερη . Επίσης όσον αφορά τον τύπο ασκήσεων μπορούν να υπάρξουν εναλλαγές , οι μπάρες να γίνουν αλτήρες και οι αλτήρες , τροχαλίες .
  1. Μείωσε το σωματικό σου λίπος!
  • Μείωση θερμιδικού ισοζυγίου , δηλαδή είναι απαραίτητο να μειώσεις τις ημερήσιες θερμίδες που καταναλώνεις σε αναλογία με τον αριθμό θερμίδων που καίει ο οργανισμός σου σε κατάσταση ηρεμίας.
  • Κάψιμο λίπους με αερόβια μορφή προπόνησης καθώς καίει περισσότερο λίπος όταν αυξάνεται η ένταση και η κίνηση του σώματος . Τέτοιες μορφές άσκησης αποτελούν το τρέξιμο , το ελλειπτικό , οι σκάλες κλπ. Αύξησε  λοιπόν τον βασικό σου μεταβολισμό με άσκηση για να έχεις περισσότερες καύσεις κατά την διάρκεια της ημέρας .
  • Βελτίωση ποιότητας διατροφής . Αυτό στις περισσότερες περιπτώσεις επιτυγχάνεται με την μείωση υδατανθράκων , λιπαρών και την ταυτόχρονη αύξηση λαχανικών, φρούτων και πρωτεϊνών . Μην ξεχνάτε η πρωτεΐνη αποτελεί την τροφή των μυών μας !

Ακολούθησε το fmh.gr στο Twitter, στο Facebook και στο Instagram.

Γυμναστικός Σύλλογος Νέαρχος Χανίων

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

κορονοϊός

Ενημέρωση καταναλωτών και επιχειρήσεων τροφίμων “ο νέος κορωνοϊός SARS-CoV-2 – τα...

Στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων που έχει λάβει η κυβέρνηση για τη αποφυγή της διάδοσης του νέου κορονοϊού SARS-CoV-2 στη χώρα, ο ΕΦΕΤ ενημερώνει...