Αν το Squat θεωρείται ο άρχοντας των ασκήσεων , τα Goblet Squat είναι από τις καλύτερες ασκήσεις που θα πρέπει να μάθεις! Απορείς γιατι;;;

Γιατί

  1. Διδάσκει τη σωστή θέση καθώς κρατώντας ένα φορτίο μπροστά στο στήθος επιτρέπει στον ασκούμενο και κατά κάποιο τρόπο «επιβάλλει» να κρατήσει όρθια στάση κορμού, πράγμα πολύ σημαντικό για τα squats.
  2. Αποτελεί σύνθετη άσκηση που δουλεύει , εκτός από πόδια, και το άνω μέρος του κορμού με αποτέλεσμα να εκτοξεύει την καύση λίπους.
  3. Αυξάνει την ευλυγισία και ευκαμψία ενώ ασκεί λιγότερη πίεση στη μέση.

Πώς να κάνεις Goblet Squat;

  • Από όρθια θέση κράτησε τα πόδια λίγο πιο ανοιχτά από το άνοιγμα των ώμων
  • Χρησιμοποίησε έναν αλτήρα ή kettlebell με βάρος που να είναι λειτουργικό για το δικό σου σώμα
  • Κράτησε το βάρος κοντά στο στήθος από την αρχική θέση έως και το τέλος της άσκησης
  • Λύγισε τα γόνατα και στείλε τη λεκάνη έξω και πίσω κάνοντας ένα κάθισμα προς τα κάτω
  • Έχε το βάρος στη φτέρνα και τον κορμό όρθιο
  • Έχοντας φτάσει στις 90ο (οι πιο γυμνασμένοι και χωρίς παθήσεις μπορούν και πιο χαμηλά) ανέβα ξανά στην αρχική θέση

Δες σχετικό βίντεο

Βασιλειάδου Χριστίνα

Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής-Personal Trainer