Αρχική Διατροφή Φτιάξε granola εύκολα στο σπίτι σου

Φτιάξε granola εύκολα στο σπίτι σου

Γιατί να επιλέξεις σπιτική συνταγή για granola; Είναι τα σπιτικά δημητριακά σου και είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά. Είναι υψηλή σε φυτικές ίνες λόγω της βρώμης που είναι το βασικό συστατικό, αλλά και λόγω των αποξηραμένων φρούτων.

Περιέχει καλής πηγής λιπαρά οξέα, καθώς προσθέτεις ξηρούς καρπούς. Προτίμησε καρύδια, αμύγδαλα και κασιους.

Γλιτώνεις από τα συντηρητικά και τα σάκχαρα των συσκευασμένων δημητριακών.
Το μέλι που προσθέτεις αποτελεί εξαιρετική πηγή αντιοξειδωτικών και πηγή του συμπλέγματος Β, C αλλά και μέταλλα και ιχνοστοιχεία όπως το ασβέστιο, ο σίδηρος, το κάλιο και το νάτριο.

Υλικά για την συνταγή της granola

  • 3 φλιτζάνια Βρώμη
  • 1 φλιτζάνι ξηρούς καρπούς ανάλατους
  • 1/2 φλιτζάνι αποξηραμένα φρούτα αποζαχαρωμένα
  • 2κ.σ μέλι
  • 1/3 φλιτζανιού φυτικό έλαιο (ηλιέλαιο ή έλαιο καρύδας ή αμυγδάλου)
  • Λίγη κανέλα
  • Λίγο αλάτι

Τα ανακατεύεις όλα τα υλικά μαζί σε ένα μπολ. Βάζεις τα υλικά σε ένα ταψί με αντικολλητικό χαρτί και ψήνεις για 20 λεπτά αέρα στους 170 βαθμούς.

Ακολούθησε το fmh.gr στο Twitter, στο Facebook στο Υoutube και στο Instagram

διαιτολόγοι του fmh.gr

Πηνελόπη Λαγουρού, Διαιτολόγος – Διατροφολόγος (Τήνος)

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σωματότυπος και προπόνηση

Σωματότυπος, προπόνηση και διατροφή: Όλα όσα πρέπει να ξέρεις

Σωματότυπος και προπόνηση: Το να φτιάξεις ένα καλό και αθλητικό σώμα μέσα από την γυμναστική είναι κάτι που δεν απαιτεί την ίδια προσπάθεια για...