Αρχική Διατροφή Συνταγή για σπιτική γκρανόλα (granola) εύκολα και γρήγορα

Συνταγή για σπιτική γκρανόλα (granola) εύκολα και γρήγορα

Γιατί να επιλέξεις σπιτική συνταγή για granola; Είναι τα σπιτικά δημητριακά σου και είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά. Είναι υψηλή σε φυτικές ίνες λόγω της βρώμης που είναι το βασικό συστατικό, αλλά και λόγω των αποξηραμένων φρούτων.

Περιέχει καλής πηγής λιπαρά οξέα, καθώς προσθέτεις ξηρούς καρπούς. Προτίμησε καρύδια, αμύγδαλα και κάσιους.

Γλιτώνεις από τα συντηρητικά και τα σάκχαρα των συσκευασμένων δημητριακών.
Το μέλι που προσθέτεις αποτελεί εξαιρετική πηγή αντιοξειδωτικών και πηγή του συμπλέγματος Β, C αλλά και μέταλλα και ιχνοστοιχεία όπως το ασβέστιο, ο σίδηρος, το κάλιο και το νάτριο.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ : Η καλύτερη συνταγή με χυλό βρώμης (porridge) για ένα τέλειο πρωινό

σπιτική γκρανολα granola

Υλικά για την σπιτική συνταγή της granola

  • 3 φλιτζάνια Βρώμη
  • 1 φλιτζάνι ξηρούς καρπούς ανάλατους
  • 1/2 φλιτζάνι αποξηραμένα φρούτα αποζαχαρωμένα
  • 2κ.σ μέλι
  • 1/3 φλιτζανιού φυτικό έλαιο (ηλιέλαιο ή έλαιο καρύδας ή αμυγδάλου)
  • Λίγη κανέλα
  • Λίγο αλάτι

Τα ανακατεύεις όλα τα υλικά μαζί σε ένα μπολ. Βάζεις τα υλικά σε ένα ταψί με αντικολλητικό χαρτί και ψήνεις για 20 λεπτά αέρα στους 170 βαθμούς.

- Advertisement -

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ : Σπιτική μπάρα ενέργειας με δημητριακά, σοκολάτα και ένα superfood

Ακολούθησε το fmh.gr στο Twitter, στο Facebook στο Υoutube και στο Instagram

διαιτολόγοι του fmh.gr

Πηνελόπη Λαγουρού, Διαιτολόγος – Διατροφολόγος (Τήνος)

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

τραυματισμοί

Αθλητισμός: Ποιοι είναι οι πιο συχνοί τραυματισμοί

Ο αθλητισμός έχει πολλά να προσφέρει στην υγεία, αλλά όταν ο αθλητής πιέζει και καταπονεί το σώμα του η συνέπεια μπορεί να είναι μικροί...