More
    ΑρχικήFitnessFitness και bodybuilding διδάγματα του 2019

    Fitness και bodybuilding διδάγματα του 2019

    Διδάγματα για Fitness και bodybuilding.

    • Αν μέχρι τώρα πίστευες ότι τα squats και τα deadlifts είναι η νούμερο 1 άσκηση για την ανάπτυξη των γλουτών αναθεώρησε. Η επιστήμη έχει διασαφηνίσει μέσω ερευνών με EMG (ηλεκτρομυοδιάγραμμα), ότι τα hip thrusts ενεργοποιούν κατά 30% περίπου παραπάνω τον γλουτιαίο μυ και συγκεκριμένα τον μέγα γλουτιαίο μυ.

    Ακολούθησε το fmh.gr στο Twitter, στο Facebook και στο Instagram.

    • Δεν υπάρχει «καλύτερη άσκηση» για την μείωση του λίπους. Ότι μας βοηθάει να κάψουμε θερμίδες και να φτάσουμε σε θερμιδικό έλλειμμα μπορεί να οδηγήσει σε μείωση του λίπους.
    • Οι επαναλήψεις στις ασκήσεις με βάρη που οδηγούν σε αποτυχία (failure) χρειάζονται μέτρο στις προπονήσεις μας. Το failure μπορεί να απογειώσει τα gains μας μπορεί όμως και να τα καταστρέψει. Η τοποθέτηση τους σε ένα πλάνο πρέπει να είναι σταδιακή και όταν εκτελούμε κάποιες ασκήσεις έως failure να υπάρχει και η κατάλληλη αποκατάσταση μετά από αυτά. Σε αντίθετη περίπτωση κινδυνεύουμε να φορτώσουμε με κορτιζόλη και κόπωση σώμα μας και να οδηγηθούμε σε πτώση της μυϊκής μάζας και δύναμης.
    • Δεν υπάρχουν απαγορευτικές ασκήσεις για fitness. Όποια άσκηση προκαλεί πόνο ή ενόχληση, είτε εκτελείται με λάθος τεχνική είτε απλώς δεν συνάδει με την ανατομία του σώματος μας. Κάθε άσκηση μπορεί να αντικατασταθεί με μια άλλη άσκηση που επίσης ενεργοποιεί τις ίδιες μυϊκές ομάδες.
    • Αντί να εμπνέεσαι από τα fitness models του instagram, εμπνεύσου από επαγγελματίες που ξέρουν τι προβάλουν. Καλώς ή κακώς τα γενετικά δεδομένα ορισμένων έχουν δώσει τεράστιο boost στην σωματική εικόνα. Πολλοί από αυτούς δεν ξέρουν πως να γυμναστούν παρ’ όλα αυτά έχουν τρομερά σώματα με αποτέλεσμα να παραπλανούν τον κόσμο ότι οι ασκήσεις και τα προπονητικά πλάνα που εκτελούμε μπορούν να δημιουργήσουν σώματα σαν τα δικά τους.
    • Exercise is MEDICINE. Σύμφωνα με πολλά ιατρικά ινστιτούτα η αθλητική δραστηριότητα είτε αερόβιας είτε αναερόβιας μορφής βοηθά στην πρόληψη αλλά και στην καταπολέμηση πολλών σοβαρών ασθενειών όπως χοληστερίνη, καρδιαγγειακά προβλήματα, διαβήτης, νευρικά προβλήματα, αιματολογικά, καρκίνος, ειδικά στην κατάθλιψη το νούμερο ένα φάρμακο είναι η άσκηση.

    Λουγιάκης Φραγκίσκος  –  Γυμναστής – Χανιά   

    Ακολουθήστε μας

    97,961ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    28,027ΑκόλουθοιΑκολουθήστε