Αρχική Fitness Άσκηση Σανίδα: 5 σημαντικοί λόγοι για να την εντάξεις στο πρόγραμμα σου

Άσκηση Σανίδα: 5 σημαντικοί λόγοι για να την εντάξεις στο πρόγραμμα σου

Βλέπεις κάποιον να κάνει την άσκηση Σανίδα (Plank) και λες… σιγά το πράγμα! Αν μπεις στη διαδικασία να την κάνεις θα καταλάβεις και θα συνειδητοποιήσεις πόσο αργά περνάει το 1’ ή ακόμη και τα 30’’!!!

Αυτή η απλή άσκηση είναι από τις πιο σημαντικές και βασικές που θα πρέπει να εντάξεις στο πρόγραμμά σου. Δεν χρειάζεται εξοπλισμό , μπορεί να γίνει εύκολα παντού, να ακολουθηθεί από το μεγαλύτερο μέρος των ανθρώπων και να σε κάνει να δεις αποτελέσματα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα!

Τα οφέλη που έχει η άσκηση Σανίδα; Μέγιστα! Δες τι μπορεί να συμβεί στο σώμα σου αν βάλεις στο πρόγραμμά σου την άσκηση της σανίδας:

  1. Ενδυνάμωση του πυρήνα

Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία στο γεγονός πως όλοι θέλουμε μια δυνατή , επίπεδη και γραμμωμένη κοιλιά. Η σανίδα μπορεί να το πετύχει αυτό και σε σύντομο χρονικό διάστημα! Μάλιστα ενδυναμώνει όχι μόνο τους κοιλιακούς που είναι η βάση του πυρήνα μας, του κέντρου μας αλλά και τους ραχιαίους , τους γλουτούς και όλους του μπροστινούς μύες.

  1. Μείωση κινδύνου τραυματισμού στην πλάτη και την σπονδυλική στήλη

Η μαγική αυτή άσκηση έχει τη δυνατότητα να ενδυναμώνει τους μύες τις πλάτης , να μειώνει τους πόνους αλλά και να την ευθυγραμμίζει με αποτέλεσμα να μπορείτε να στέκεστε πιο ίσια και χωρίς ίχνος κύφωσης.

  1. Αύξηση ταχύτητας του μεταβολισμού

Θα μπορούσαμε να την χαρακτηρίσουμε το «μαγικό χάπι αδυνατίσματος» που όλοι ψάχνουν για να χάσουν πιο γρήγορα! 10’ άσκησης της σανίδας αλλά και των παραλλαγών της την ημέρα μπορεί να κάνει τον μεταβολισμό σας να κινείται πιο γρήγορα και τις καύσεις σας να αυξηθούν.

  1. Αύξηση της ευλυγισίας

Ακριβώς επειδή δουλεύουν οι μύες σας από τον αυχένα μέχρι και το μικρό δαχτυλάκι του ποδιού , η σανίδα είναι ικανή να σας κάνει εκτός από πολύ δυνατούς και πολύ ευλύγιστους.

  1. Βελτιώνει την ψυχολογία

Η παραμικρή άσκηση είναι ικανή να αυξήσει τις ορμόνες της χαράς και να βελτιώσει την ψυχολογία σας, πόσο μάλλον μια τόσο απαιτητική άσκηση που αποφέρει γρήγορα αποτελέσματα . Μια άσκηση σανίδας την ημέρα το άγχος και το στρες κάνει πέρα!!!

Ακολούθησε το fmh.gr στο Twitter, στο Facebook στο Υoutube και στο Instagram

Χριστίνα Βασιλειάδου

Βασιλειάδου Χριστίνα, Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής – Χαλκίδα

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

κατακράτηση υγρών

Τι οδηγεί σε κατακράτηση υγρών

Για τα αυξημένα κιλά μας, το πρήξιμο, το φούσκωμα, την κυτταρίτιδα και γενικότερα για την κακή εικόνα του σώματός μας μπορεί να φταίει η...